Was net in die nieuwe bazaar hier , nouuuuu zeg!! O. A; 500 gram amandelen voor 4 euro 500 gram hazelnoten voor 5 euro Bananen een kilo voor 1,50 Komkommers 45 cent Ik was voor kilo bananen, twee mangos, kilo druiven en 5 perziken 6 euro kwijt! Dua wie er in almere woont, allea is retegoedkoop! Noten, groente en fruit dan he!
Dat is inderdaad heel goedkoop! Ik denk dat ik hier zelf ook maar eens naar 'dat ene winkeltje' ga om te kijken. Er zit er hier één in de buurt, maar ik ben er eigenlijk nog nooit binnen geweest.
Ja ik ook maar had gewn reet te doen dus dacht goh laat ik es kijken, toch maar 3 min lopen haha, en echt wooooow, ook kaas en vlees erg goedkoop!
Ben ook wel benieuwd waar! Ik weet doemere wel, maar waar precies? Ik woon nog niet zo lang in almere namelijk
1 zaterdag pm? Hijs elke zaterdag en zondag open en hij zit in tzelfde gebouw als de Gamma maar dan aan de andere kant. Waar vroeger de Jysk zat.
En raad eens! Vanaf oktober moet je weer entreeprijs gaan betalen van 1,50 pp. Want we betalen natuuuuurlijk nog niet genoeg parkeergeld, jeeezes
Voor goedkoop fruit hoef ik niet voor naar de bazaar Ik was laatst 8 euro kwijt, voor 10 mango's, kilo bananen, galameloen, 3 komkommers, 3 bakbanaan en een doos nectarines. En dat gewoon bij een Turkse winkel.