Primark groningen

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Sinds december zit er ook een hier in Dordrecht. Buiten de vakanties om is het er nooit erg druk, ik ga altijd 's morgens onder schooltijd. Echt ideaal, zeker vergeleken bij de Primark bij de Oosterhout ( R'dam).
    Maar goed, hier hebben de dames in de omgeving van Groningen natuurlijk niks aan..:p

2. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Je kan er erg leuk spul halen voor echt niet teveel. Je moet er alleen niet teveel van verwachten. Hoor ik ook heel vaak; ja vond het echt tegenvallen, heb maar 2 shirtjes 2 broeken en een jurkje. Terwijl als je dat normaal koopt dat enorm veel is...

K vind de kinderkleding echt heel erg leuk. Chino korte broekjes voor jongens voor 6 euro. T-shirtjes 2-4 euro. Lekker spul voor naar school aan. Gaat een seizoen mee maar vaak zijn ze er dan ook al weer uit.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ben vorige week vrijdag eind van de middag/begin van de avond geweest.
    Het was wel druk...maar toch goed te doen. Maar 1 iemand voor me bij de kassa en paskamer stonden 4 personen voor me.
    Fe dag erna, zaterdagmiddag weer geweest om iets te ruilen en wat nieuws te kopen. Kon zowel bij de klantenservice als bij de kassa gewoon doorlopen. En dat was op zaterdag middag om 4 uur!

Medewerker vertelde mij wel dat nog niet de hele primark collectie binnen is. Binnen een maand hopen ze alles binnen te hebben.

Deel Deze Pagina