Hoi vroeg me af of iemand dit herkent want wordt helemaal paranoia van mezelf en ik ben al redelijk hypochondrisch Sinds enkele maanden heb ik af en toe last van een soort zenuwsteken in de huid van mijn gezicht. Gek genoeg bijna altijd op dezelfde plek. Rechts naast mijn neus ter hoogte van het tandvlees. Eerst was het sporadisch maar de laatste tijd merk ik dat ik er bijna dagelijks last van begin te krijgen. Het gebeurd een paar keer per dag en lijkt alsof iemand met een elastiekje tegen je aan piekt. Altijd op hetzelfde plekje. Ik begin me dus ernstig zorgen te maken want zoals elke hypochonder ga je natuurlijk meteen weer googlen en kwam ik dus uit op aangezichtspijnen en de jarenlange doffe ellende die mensen daarvan ondervinden. Ben toevallig vanmorgen ook bij de manueel therapeut geweest, voor rug en nek klachten (door heel veel stress) en die zei dat het ook mogelijk is dat dit vanuit de nek wordt veroorzaakt. Ik ben er iig niet helemaal gerust op en zie allerlei horror scenario's voor me. Daarom hoor ik het graag als iemand een idee heeft wat dit kan zijn en beter gezegd hoe kom ik hier weer vanaf? Alvast bedankt voor je reactie!
Heb je niet gewoon een gaatje in een van je tanden? Dat kan ook uitstralen. Neem anders, als je t nier vetrouwt gewoon even contact op met je HA, wellicht kan die je meer vertellen.