Kan iemand mij aan een bon helpen

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb een tijdje terug een buggy gehaald het is een quinny zapp nou ben ik de bon kwijt maar hij is kapot gegaan het is een 2012 model wie o wie kan mij helpen????? Owja ik heb hem bij de prenatal gehaald en contant betaald.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ze kunnen die bon gewoon in het systeem achterhalen en uitprinten als jij weet welke datum je daar (ongeveer) was.
    Dat kan bij hema, karwei, blokker etc en zelfs de albertheijn

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb je gepind? Dan kunnen ze het zo achterhalen hoor

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    In de openingspost staat dat ts contant betaald heeft...
    en ze kunnen het alleen achterhalen als je gepind hebt.

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ze kunnen het niet achterhalen

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je het declareren toevallig op een reisverzekering? (of misschien een gewone)
    Vorig jaar is mijn buggy namelijk kapot gegaan tijdens de vliegreis naar Ibiza.
    Had helaas geen bon meer. Heb het uitgelegd en het dagberdrag terug gekregen... Misschien gewoon proberen?

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee gewoon op de garantie

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Weet je ook niet meer welke dag?

Wij kunnen namelijk de bon gewoon uitprinten of er nou contant betaald is of gepind. Als we de dag maar weten.

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Volgens mij kan iedere winkel dat. Als ze het niet "kunnen" dan zijn ze gewoon te lui. In sommige systemen is het namelijk wel even een klusje.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, in ons systeem kan ik niet verder terugkijken dan een maand geleden. Dus niks luiheid.
    Eerlijk gemakzucht van klanten die vaak weigeren die bon te bewaren en het vervolgens op de winkelier afschuiven.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mee eens!!!!!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou idd. wij hadden wel wat beters te doen;) tis jou verantwoording om de bon te bewaren

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik weet de dag niet meer precies en dan krijgen ze de bonnen van alle winkels en moeten ze die allemaal nagaan en dat kost te veel tijd...

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    maar als je in je pin gegevens kijkt dan ehb je dag en tijd plus bedrag. dan is t zo gevonden.
    Als ik een bon zou hebben zou ik m niet geven want als ik dan wat heb met mijn wagen heb ik geen bon. snap je? dat is t lastige ervan.

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie

Ik heb contant betaald en als je hem zou geven heb je geen bon meer nee maar inscannen en doormailen of een kopietje en dan opsturen heb je zelf je bon toch nog

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik denk dat de meeste winkeliers wel een originele bon willen zien juist om dit soort dingen te voorkomen. ;) Het enige wat je kan doen is de winkel, of beter nog de fabrikant zelf benaderen en vragen of ze uit coulance de wagen willen maken. Ze kunnen wel aan het serienummer zien hoe oud de wagen is en of er nog garantie op zit.

17. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonnen hebben over het algemeen niet een hele lange leestijd, het vervaagt vaak. Dus regelmatig krijgy je ook het advies om een kopie te maken.
    Ik scan de bonnen van grote aankopen meestal in en sla ze op, op de computer.

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Dan liegen ze en hebben ze er gewoon geen zin aan. Prenatal heeft pas geleden een bon voor mij in het systeem opgezocht van een maxicosi die ik ook contant betaald had.
    Prenatal werkt landelijk echt wel met dezelfde kassasystemen.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

De "meeste systemen "kunnen echt wel wat langer terugkijken. Bij mijn werk (etos) kunnen we zelfs tot 1 jaar terugkijken.
    Overigens is het ook niet altijd luiheid van bonnen bewaren. Soms vervagen de bonnen ook heel snel en heb je dus een niet zichtbare bon.

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.830
    113
    Maar het is een model van dit jaar zeg je ?
    Want het is toch een model 2012 dus dan neem ik aan dat je het dit jaar heb gekocht dan kunnen ze wel een beetje schappelijk zijn.

Deel Deze Pagina