Wil iemand iets leuks sturen ivm constant in het ziekenhuis, ze is 9, maar wat is nu echt een hit voor een meisje vam 9? Zit zelf nog in een hele andere leeftijdsfase, nou ja niet ikzelf maar mijn kids dan he!
mischien lekker voor der om een lijst te laten maken met muziek. zorgen dat het op een mp 3 komt te staan. of lekker echte meisjes tijdschriften ofzo. of knutsel spulletjes.
Top model spullen zijn helemaal in. Heeft ze lekker wat om te knutselen en kleuren in het ziekenhuis. Mijn dochter en haar vriendinnen verslinden die kleurboeken (het is zelfs zo erg dat er nu helemaal top model kinderfeestjes op de markt komen). Qua muziek zijn ze erg top 40 gevoelig of de muziek van Disney channel series (hannah montanah, shake it up, ant farm ed)
je hebt van die tekenblokken bij bruna van supermodels dan kunnen ze zelf kleding ontwerpen op voorgetekende popjes.. ow ik zie net dat die tip al is gegeven, of sieraden maken..
die model-blokken... waarbij je zelf kleding kunt tekenen.. liggen op het moment ook bij de aldi (en bart smit heeft ook allerlei supermodelspulletjes) ik heb laatst als verjaardagskado spulletjes van Little Diva gekocht.. viel ook goed in de smaak maar daar heb je in bed weinig aan... hooguit als tas om de rest in te bewaren Tas Konijn 575388 en wellicht is een goed boek ook leuk voor dr.. ze heeft wat tijd te doden tenslotte.
Little diva vindt ik er leuk uit zien, dus denk een leuke toilttas daarvan met wat make up of tut spulletjes erin, en dan zeker iets van top model erbij als ik jullie zo hoor! Thnx meiden, ik ga iemand verassen!