hoi hoi wie weet dit ik krijg elke maand 80 euro kinderkorting tegelijke tijd met de zorgtoeslag nu heb ik vorige maand een brief gekeregen dat dat de kindertoeslag wordt en dat ik meer krijg maar nu heb ik wel de zorgtoeslag gekregen en geen kinderkorting wie heeft dit ook ik heb geen brief gekregen dat ik het deze maand niet kreeg zat er eigenlijk op te wachten met de feestdagen voor de deur groetjes marline
Nog even wachten zou ik zeggen.. Zorg is hier ook al binnen maar de kinderkorting komt soms een half uurtje later..
dus bij jou was de kinderkorting ook nog niet binnen? ik wacht dan nog wel even af haha ik raak altijd gelijk in paniek van dat soort dingen
Het is hier nu binnen.. Krijg altijd een sms als er geld is bij of afgeschreven.. Het is het nieuwe bedrag van het kind gebonden budget..
Krijg je dan deze maand kinderkorting plus kindgebonden budget? of gewoon kindgebonden budget alleen?
Nee hoor alleen kindgebonden budget want belasting dienst betaald vooruit, dus wat je nu krijgt is voor januarie zeg maar.