Ik ga zaterdag! Kijk er echt naar uit, heb al veel mensen met leuke dingen terug zien komen! Dus hopen dat ik niet geplet word met de drukte
Priscilla We@ pauly Zou willen dat ik zo dichtbij zat Veel plezier. Laat je ff weten wat je hebt gekocht?! http://primark.hyves.nl/ Hier het stukje dat ik bij de sept 2007 mama's heb geschreven. Had gehoord dat ik de Primark niet moest overslaan...nou dat bleek wel . We zijn drie uur in die winkel geweest en hadden toen de boven verdieping nog niet eens gehad Alledrie goed geslaagd en met tassen vol naar buiten Mijn buit; skinny jeans zwart skinny jeans spijkergrijs zomerjurkje lekkere trui vestje Sportvest poncho / cape basic hemdjes en nog een paar super gave shirtjes. Veel voor weinig! kinder en mannen was boven en hadden we geen puf meer voor na drie uur waren we t toch wel zat haha
WOW! jij bent echt goed geslaagd. Wij hebben een half uurtje om rond te kijken dus we zullen vast wel iets vinden hahahah
Ik ben er van de week ook geweest! Voor mijzelf niet eens gekeken want ik heb eigenlijk al teveel kleding.. Maar kwam voor manlief met een hele zak kleding thuis voor nog geen 50 euro! Echt super goedkoop, maar wel enorm druk die winkel. Ik zou mijn man niet meenemen hoor, die word gillend gek Ze hebben ook goede service, als het niet past mag het binnen 28 dagen met bon terug, of geld terug.
Veel plezier in Londen! Ik heb net 2 shirtjes gescoord...had niet veel tijd.. moest ook nog wat te eten halen voor op het werk. Was maar 14 euro kwijt
net weer ff poging primark gedaan....maar het blijft druk he pfff echt een gekkehuis daar...manlief wilde zo snel mogelijk naar buiten voor dat tie er chago van werd hihih...maar toch nog ff een leuke trui voor hem gescoord voor super prijsje ...zelfs manlief moest toegeven dat primark echt goedkoop was...en we zouden nog wel us terug gaan als het nieuwe eraf was en het wat rustiger zou zijn daar hahaha...
Als ik er binnenkort heen ga dan ga ik zonder mijn vriend en zonder kind.....Geen doen anders denk ik