voor de volgers, flikken maastricht komt in september weer op tv, dat weten we allemaal 10 is al af,. en komen ook nog met seizoen 11 vandaag zo ,, op rtl boulevard, komen ze met een nieuw onderwerp er gaat een gerucht ten ronde dat er iets in rotterdam gaat afspelen word het een film? word het een flikken rotterdam antwoord zo op rtl boulevard
er komt een flikken rotterdam... ben ik de enige die daar zijn twijfels over heeft,,. ( dat nog wel als ras rotterdammer?)
Bwoah dat is dan al de 3e. Eerst Gent, dan Maastricht en nu Rotterdam. Vond de laatste van Maastricht afzwakken. En dan heb je ook moordvrouw, die vind ik eigenlijk beter dan flikken.
nou het word een beetje een vreemd iets een trend om dalijk elke stad te maken je heb nu al zone stad, gent, maastricht nu ook nog rotterdam ,dan heb je inderdaad ook nog smeris en vermist ( vlaamse politie serie) het lijkt allemaal zo allemaal op elkaar, bovendien verzin een andere titel want de acteurs die in FM spelen spelen niet in FR , dus ja,, ik denk niet dat het hem gaat worden maar we gaan het zien maar ik blijf een verwend FM fan
Flikken is leuk!! Wij kijken nu flikken Maastricht seizoen 7.. Erg heftige aflevering dit keer😢