Hallo, Ik ben benieuwd of ze bij de primark ook leuke en degelijke newborn kleding verkopen (maat 50/56). En zo ja, bij welke Primark is het assortiment hierin 't grootst? We verwachten overigens een meisje. Ben benieuwd naar de reacties.
Ze verkopen hele fijne pakketjes met pyama's. 3 voor 10 euro. Die zijn heel fijn om te hebben in elke maat. Als je naar de Primark gaat is het belangrijk om in en uit te zijn binnen het eerste uur na opening. Het is er al snel een drukte en chaos.
Ik had zowel de rompers, de pyjama's als enkele kledingssetjes. De rompertjes vind ik niet zo fijn, maten vallen zo raar. Pyjama's zijn echt super en de kledingssetjes die ik heb (vooral shirts en truitjes) bevallen me erg, leggings iets minder.
Ik had van mijn nicht wat vestjes en jurkjes gekregen en die waren super en bleef ook heel lang netjes. Wij hebben er hier geen in de buurt, maar zou er anders zeker een kijkje nemen
Ik heb de hydrofiel doeken gekocht bij primark maar nog niet gewassen dus weet niet hoe het na het wassen is. Ook paar rompers gekocht maar wel een maatje groter want ik hoorde dat de klein erg klein valt. Succes!
Ik had voor mijn zoontje 2 pakketjes rompers. Waren twee verschillende rompers pakketten dus niet de zelfde. 1 set bleef echt heel erg mooi , ter vergelijken met hema. 1 set was echt naar 1 keer was niet meer mooi en de rek eruit. Toevallig afgelopen zaterdag bij de primark geweest en voor jongens vind ik het sowieso tegen vallen. Voor meisjes leuke dingen gezien.
hoi hoi ik werk er toevallig😁 rond 9 uur soms uurtje later beginnen we met aanvullen van alles is ook fijn om te weten! en ik vind zelf dat ze leuke dingen hebben in die maten maar je hebt wel bijvoorbeeld Arnhem meer heeft als nijmegen en zo kun je dat met andere ook vergelijken maar ik ben natuurlijk niet bij allemaal geweest 😊
Heb er in de zomer rompers gekocht en een Mickey mouse shirt. Zijn beiden erg mooi gebleven in de was. Nu in maat 62 en 68 rompers gekocht, maar andere dan die van de zomer want die hadden ze niet meer. Ik vind her vooral een leuke prijs. 7 rompers voor 10-11 euro. Vond overigens dat ze dit kwer voor jongens niet zulke hele leuke rompers en kleren hadden. Voor meisjes vond ik veel meer
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga binnenkort toch zelf maar even kijken - voor dat geld is het de moeite wel waard & dan zijn we de deur weer even uit...
2x in Arnhem geweest maar de kleinste maat (50/56) helaas bijna niet op voorraad of heel erg beperkt. Helaas greep ik dus beide keren mis. Heb alleen rompertjes gekocht. Viel me bij het rompertje wel op dat het lijfje korter en breder is in vergelijking met die vd Hema. Maar zal per kindje verschillen Hoe het zit. Nog even en ik ga het zien.