Hallo, Ik heb een vraagje, wij hebben de pc nu zo staan dat we eigenlijk vanuit bed dan goed op het beeldscherm kijken! Ideaal als tv dan dus. Maar hoe kan ik tv ontvangen op mijn pc? Wij hebben digitale tv van UPC. Liefs En vast bedankt!
Je hebt daar een tv kaart voor nodig en dan de tv op de tv kaart in de pc aansluiten. (meer weet ik niet, ik heb op tv kaart voor pc gegoogled)
je kunt ook gewoon je laptop met een hdmi kabel aansluiten op je tv en dan via uitzending gemist tv kijken op je grote beeld tv.... die hdmi kabels hebben ze voor 3 euro bij de action trouwens.... zo doe ik dat altijd met teenmom 2 terugkijken... wij hebben wel interactieve tv van kpn maar bepaalde series en programma's kan je niet terugkijken, dus sluit ik de laptop aan op de tv en kijk ik het zo wel!
Ik krijg geciteerd (van mijn man): ANYSEE decoder aanschaffen (Type E30C) Deze kan je aansluiten op de USB poort van je computer. Met een coax kabel in de decoder (dus via de TV aanluiting boven) En je moet dan nog een extra kaartje van UPC aanvragen die je in de decoder doet. Wij kijken op deze manier beneden televisie via de computer en hier werkt het. Bij de decoder wordt een programma meegeleverd die je op de computer kan installeren. Als je een computer hebt waar Windows op draait met Media Center kan je dit gebruiken. Klinkt makkelijk of niet Succes!
Ok dankje.. Ik snap het een beetje, niet helemaal haha! En dat extra kaartje, kost dat nog geld per maand of niet?