Ik ben er vrijdag nog even geweest, was toch in de stad en het was rustig dus even gekeken. Zocht gewoon een leuke blouse, simpel geen poespas, maar kon echt niks vinden. Ik weet het niet, misschien ligt het aan mij, maar ik vind er weinig aan... Voor mijn zoontje heb ik er wel eens een shirtje gekocht, maar verder. Kwaliteit vind ik echt bagger en pasvorm is ook niks. Ga liever naar de Sting of America Today, betaal je wat meer maar heb je tenminste wel kwaliteit imo.
Haha ik geloof het. Ging me meer om de taalkeuze als walgelijk. Ben alleen bij Almere geweest. Daarvan hoorde ik ook dt het heel erg druk is.
Ben Belgje. Een collega moest vorige week toevallig in Eindhoven zijn en is es gaan kijken ... en vond het ideaal voor haar zoontje van 1.5 die zijn broeken momenteel telkens op een week tijd verslijt . Ze had dus ineens "in 't groot" ingeslagen voor hem. Haar hoogzwangere zus was mee en die had ook bepaalde zaken in tonnen meegesleept. Is 't versleten, dan gaat het direct weg . Als ik de omschrijving hoor, doet het mij denken aan een soort ultradruk alternatief op Zeeman en Wibra hier.
Druk, rommelig, rare maten die niet kloppen, weinig kwaliteit. Ik heb het nu 3x geprobeerd en het was genoeg.
Erg druk, rommelig, veel polyester (brrr!) en andere zweetmaterialen. Maar soms zitten er ook wel leuke dingen tussen, basics zijn goedkoop en ok en ik haal er rompertjes voor m'n dochtertje. Verder vind ik dat ze niet heel veel leuke kinderkleding hebben, tenminste, niet van katoen.
Wat zijn jullie allemaal negatief! Je ziet toch zelf wel aan kleding of het een beetje kwaliteit is of niet En de maten...... Misschien ben ik vreemd maar daar kijk ik nooit naar! Voor de kinderen sowieso niet en voor mezelf een klein beetje, voor mijn man ook niet, als ik een kleding stuk in mijn handen heb zie ik wel of het past of niet. Ik ben er 1x geweest super druk maar dat weet je als je in het weekend gaat... Ik heb voor mijzelf onderbroeken gehaald, super blij mee! Als ik er weer kom ga ik inslaan Voor mijn man kleding, prima kwaliteit, vooral een 1 vest, daar is hij bijna mee getrouwd hihi Voor de meiden aardig ingeslagen, niets op aan te merken, ja veel dingen zijn niet mijn smaak maar de kleding van de c&a zijn ook niet mijn smaak
Ik vind Primark juist geweldig. Deze vrijdag ga ik er eindelijk weer heen in Rotterdam. Ik vind er altijd wel wat en de kleding gaat bij mij juist wél lang mee . En ik heb toch heel wat van de Primark in mijn kast hangen.
ik vind de drukte ook erg meevallen.... ik ga niet zo vaak maar als ik ga dan is het op een doordeweekse dag en dan rond een uur of 10 ik vind rotterdam een verschrikking dus daar kom ik niet en voor een shirt van 1,50 euro verwacht ik echt niet dat het super kwaliteit is qua maten moet je zelf gewoon goed opletten maar dat is toch in elke winkel zo de 1 valt groter/kleiner dan de ander
Ik kwam een keer, toen primark net open was in rotterdam, daar terecht. Was winkelen in het alexandrium en zag werkelijk iedereen met enorme primark tassen slepen dus dacht, daar moet ik zijn. Wij daarheen, komen daar aan.... ik ben in de deur opening blijven staan met open mond. Alsof er oorlog in die winkel was geweest, het zag eruit als een slagveld. Heb me omgedraaid en ben vertrokken. Later nog eens in zoetermeer geweest (op een donderdagochend) e.e.a. voor de kids gekocht. Alles 1x gedragen en toen weg kunnen gooien. Hier geen primark meer dus
Jeetje wat een negatieve reacties zeg,mijn zoon is al voor het tweede jaar bezig met zijn t shirtjes. Helemaal niet zo,n slechte kwaliteit hoor valt reuze mee. Druk is het er zeker wel en niet altijd netjes maar ach daar kan je ook doorheen kijken.
I love Primark. Niet de drukte, maar daar kies je dan ook de dagen voor uit (doordeweeks net na openingstijd, niet in het weekend en vakanties). Daarnaast veel leuke basics voor nog leukere prijsjes. De kwaliteit verschilt per item, maar over het algemeen valt de kwaliteit me niet tegen. Vind de kwaliteit van shirts bij Hema en H&M minder. Ben helemaal weg van de leuke jurken voor mijn meiden. Krijg daar altijd ook flink veel complimenten over. Ik pas niets daar, neem alles op gevoel mee. Vind inderdaad dat niet alle mensen zich gedragen in de winkel, maar ook daar heb je als winkel en als klant zelf geen invloed op. Verder ben ik erg blij met het kassa systeem. Ook al is de rij nog zo lang, je bent altijd snel aan de beurt.
Ik vind de Primark wel leuk. Wij zijn in Marseille geweest. De eerste Primark in Frankrijk. En er stond een wachtrij buiten. Pluspunt: daardoor was het binnen geen slachtveld. Ik koop daar meestal mijn basics en pyjama's.