primark wat moet ik me daar bij voorstellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reactie.
    Wij gaan zo als nu staat aan eind van de week.
    Ben erg benieuwd.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.197
    113
    Ik zou het even uitstellen. De kinderbijslag komt deze week dus ik verwacht een veldslag bij primark

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Sowieso niet op zaterdag of met koopavond gaan! 45 minuten in de rij voor de paskamers is dan vrij normaal!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm vanochtend dus geweest met een vriendin... Eb toen was het goed te doen.
    Helaas hadden we wel een keartier doordat hij later open ging dan gepland.
    Snel even door de kinderkleding gestruind, kinderschoenen en toen met 2 leuke truitjes weer naar buiten.

Dat was prima :)

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Voor de kinderen koop ik er heel veel. Leuke kleding, niet duur en prima kwaliteit.
    Ik koop wel een maat groter dan dat ze hebben, valt redelijk klein.
    Voor mezelf vind ik vooral blousjes van Primark fijn. Qua maat heb ik dan gewoon wat ik altijd heb. Accessoires en lingerie vind ik ook leuk daar!

6. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Same here. Mijn kast bestaat voor 85% uit primark. Ik vind het ook een feestje om te gaan, zelfs mijn 3 jarige vond het laatst erg leuk! Ik plan het op een doordeweekse dag, vroeg in de ochtend, maar ook ooit eens vlak voor kerst 's avonds gegaan. Stond langer in de file om uberhaupt in Luik te komen dan dat het druk was in de winkel. Kwaliteit is over het algemeen gewoon goed.

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben er zelf nooit geweest, maar word soms al chagerijnig en agressief in de kruidvat/zeeman/hema als iedereen daar als kippen zonder kop rondloopt, dus ik denk dat ik me maar niet vertoon in de primark:D

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Maar dat is met alle winkels, althans, vind ik dan;) Ik ga altijd winkelen op een doordeweekse ochtend. Stuk rustiger:D

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Op een doordeweekse ochtend is het een stuk relaxer in de Primark dan überhaupt in de Kruidvat of Zeeman te lopen. Daar staat alles in het gangpad zodat je al moeilijk kan lopen.

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Goedkoop, rommelig en teveel mensen op een kleine ruimte (ik ben zo vaak die winkel letterlijk uitgevlucht vooral die van Eindhoven, gatverdamme)

Gelukkig woon ik in Zaandam en ga ik altijd tijdens schooluren-werktijden en op regenachtige dagen.. Ik koop daar echt alleen voor mijn dochter of huisdecoratie.. voor mezelf vind ik het drie keer niks..

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik ben nu twee keer geweest in Almere. De eerste keer ui nieuwsgierigheid en daar sokken, shirt en een dun hesje gekocht, ben er nog steeds blij mee.
    Vorige week voor de tweede keer geweest en daar een blauw rompertje gekocht omdat ik net te horen had gekregen dat we een knul krijgen.
    Daar ook gelijk een joggingbroek gekocht voor 7 euro. En ik ben helemaal gelukkig met die broek!!!! aankomende zaterdag ga ik met een vriendin en haal ik gelijk nog 2 joggingbroeken, gelijk op de groei van mijn buik, hihi.

Verder leuke dingen gezien voor mijn man, maar die mag hij zelf uitkiezen.

Zaterdag zal het wel heel druk zijn, maar zo erg vind ik dat eigenlijk niet, gewoon door de bende heen kijken, daar kan de Primakr niks aan doen, dat ligt aan de klanten. En voor de prijs die je betaald kan je geen H&M netheid verwachten

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Nadelen: druk (hangt af van het tijdstip) en rommelig
    Voordelen: zeer lage prijzen, grote maten beschikbaar, ideaal voor kinderkleding en mode accessoires.
    Kwaliteit ben ik best tevreden van. Vooral voor kinderkleding. Heel rekbaar en blijft mooi na wassen. Onze zoon heeft veel bodies, broeken en pyjamas van Primark.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Haha, nou je beeld klopt aardig met de werkelijkheid.
    Een hoop is goedkoop, maar ook shitkwaliteit, de dingen waar je iets meer voor betaald, zijn wel beter. Al met al is het vaak mijn smaak niet en het is het me niet waard om in de drukte tussen de oude zweetluchten me een baan door de winkel te werken om vervolgens nog tot St. Juttemis in de rij te gaan staan.

Deel Deze Pagina