wie o wie kan me helpen aan dit model nike in de maat 35,5? het is de md runner in het mintgroen. is bij Dolcis verkrijgbaar, helaas online en in de winkel in Gouda uitverkocht. wie zou er voor mij ergens anders kunnen kijken?
Als het goed is kan Dolcis winkels bellen en vragen waar hij nog wel verkrijgbaar is. Tegenwoordig kunnen zij dit zelfs in het systeem zien. Misschien is er dus nog een paar in de juiste maand in de omgeving te verkrijgen.
Nike schoenen - Online shoppen - Fashionchick.nl Zie dat ze die hier ook nog verkopen. Weet niet of de webshop betrouwbaar is, ken het verder niet.
Fashionchick is een site die producten doorlinkt. Als je op de schoen klikt wordt je doorgestuurd naar de site waarop de schoen te verkrijgen is (in dit geval Intreza) Maar daar is ie ook al helemaal uitverkocht helaas! Benieuwd of je ze nog kunt vinden, ze zijn idd erg mooi!
Hahah, toevallig! Ik zag laatst iemand in de trein ermee en vroeg waar ze ze vandaan had. Ze hebben ze bij Aktie Sport en bij Perry Sport