Primark

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik las hier over een (nieuwe?) winkel Primark, ben nieuwschierig. Ga binnenkort kleren kopen voor mijn zoontje, is het de moeite waard? Is het groot? Veel leuke kinderkleding?

Ik zou naar Luik gaan, is het dichtst bij. Wel een half uur rijden dus vandaar even uitzoeken of het de moeite waard is.

En is alles zo goedkoop of alleen een deel vd collectie?

Ik heb even via google gezocht maar vindt niet echt een goede site met online shop of voorbeelden oid...?

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik vind primark een geweldige winkel...

echt hele leuke en zeer goedkope kleding
    spijkerbroeken voor 9 euro shirtjes 4 euro enz..
    ook veel accesoires...tassen, schoenen, sieraden enz..

1 minpuntje is babykleding voor jongens daar is niet veel keuze in..

wel de grotere maten kinderkleding..
    voorbeelden van fotootjes kan je vinden op de primark hyves..

ik vind het wel altijd de moeite waard om te gaan!

3. Female

Female Niet meer actief

Het gaat om maat 98.
    Dus niet meer de babycollectie.
    Maar ook nog niet echt de big-boys :D

Ga eens kijken op de hyves, dankje!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hoi!

Hier in Nederland is de Primark niet zo nieuw meer maar, we hebben er nog steeds maar eentje, in Rotterdam.

Ben er zelf al een paar keer geweest. Erg leuke winkel :D
    Spotgoedkoop en als je goed zoekt zitten er echt superleuke dingen tussen...

Hier in Nederland is de Primark best wel groot, wel SUPER rommelig en SUPER druk, maar ik slaag wel altijd.

Onze kinderafdeling is echt groot maar weet natuurlijk niet hoe het in Belgie is....
    Verder hebben ze hier ook de Primark Home collection en die is wel echt super.

Zeker wel het bezoeken waar zou ik zeggen ;);)

Laat je even weten hoe het was?

Liefs, Elena

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zeker een bezoekje waard.
    Ga hier altijd in Rotterdam en als je buiten zit te wachten op het randje zie je letterlijk iedereen met een grote tas vol kleding naar buiten lopen.

Ben zelf pas geweest en voiala had voor 38 euro onwijs.
    Ze hebben er van alles van lingerie tot baby kleding en ga zo maar door. Voor dames en heren kinderen, jassen alles gewoon :) OOk leuke haar dingen...

Wel vind ik dat je geluk moet hebben. 1 keer per maand dacht ik komen er andere dingen binnen. De ene keer vind ik dat ze niet veel hebben van leuke dingen en maand daarna koop ik weer onwijs veel. Maar ligt denk ik ook aan je smaak.

Kortom Primark is zeker een kijkje waard. En alles is ook echt goedkoop heb dan voor dei 38 euro gekocht oa:

zonnebril €1.50
    jurkje maat 104 €8
    broekje met shirt setje maat 104 €7
    witte 3kwart broek €7
    2 shirtjes maat 104 €4
    en ga zo maar door!!!... kortom kleine prijses leuke dingen.
    En vind persoonlijk de kwaliteit ook erg goed. En blijf ook goed met bijna alles.

In ieder geval SHOPSE :D ik raad het erg aan :)

6. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    Primark daar moet j e zeker heen gaan.
    Het is echt super goedkoop. Ik ben er zelf al een paar keer geweest en ben elke keer geslaagt. Zijn echt belachelijk prijzen gewoon. Pas maar op wan je loopt gerust met 6 tassen de winkel uit

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ga er ook maar eens even kijken :D

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ga er niet heen maar stuur me moeder er wel eens heen omdat ik niet tegen van die extreem drukke winkels kan dan word ik helemaal panische en ga ik me overal aan irriteren dus dat vermijd ik liever ;) , maar als je ziet met wat die naar buiten komt voor weinig geld is echt niet normaal...

En super leuke kleertjes ... zeker de moeite waard om eens te gaan kijken :D

9. Que

Que Niet meer actief

Ik ga er ook altijd heen.

1 advies ga op een tijdstip dat de scholen nog bezig zijn en wanneer het salaris nog niet gestort is. Dat is het vrij rustig!!

En de kleding moet je wel even passen als het voor jezelf is, want de ene broek zit veel straker dan de andere broek.

Ik heb trouwens wel al een paar keer gehad dat ik daar een spijkerbroek kocht en die na 10 wassen nog steeds afgeven, dat vind ik wel irri, maar verder leuk shoppen voor weinig!!

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ook ik ga wel eens naar de Primark in Rotterdam ( Alexandrium ) en kom altijd wel wat mee naar buiten, is het niet voor mezelf dan wel voor mijn man of dochter :) lekker shoppen voor weinig geld ;)

11. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    Primarkt is zeker een leuke winkel en echt goedkoop en super leuke spullen hier in rotterdam is het wel altijd heel erg druk.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    een vriedin van mijn gaat er altijd heen. en we hebben nu een speciaale shop afspraak om naar prinmark te gaan. hoor alleen maar super nieuws

13. Female

Female Niet meer actief

Bedankt meiden, heel veel goede reacties!
    Ik denk dat ik er snel eens naar toe ga!
    Zal het iig laten weten :)

14. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier in engeland heb je overal primarks, eerst vond ik het wel een leuke winkel, inderdaad erg goedkoop. maar ben er nu een beetje vanaf, vooral kleding voor mijn zoontje. truitjes passen vaak niet over zn hoofd (terwijl het toch de juiste maat is) en hij heeft al een klein koppie. ook zitten de mouwen van truitjes vaak strak! plus dat ik de kwaliteit niet altijd even goed vind, maar goed, als je weinig betaald is het dan weer niet zo erg als er een gaatje in komt...

Deel Deze Pagina