Hoi dames, Ik heb vorige week een groot bedrag overgemaakt naar de Belastingdienst en nu vandaag een brief ontvangen dat ze nog niks hebben ontvangen. Ik heb uiteraard even contact opgenomen en ze kunnen het niet terug vinden. In de brief stond een rekeningnummer waar ik het naar heb overgemaakt onder vermelding van het kenmerk van de brief. Volgens de Belastingdienst had het naar een ander rekeningnummer moeten worden overgemaakt, echter heb ik zwart op wit dat het naar het juist rekeningnummer is gegaan. Heb mijn internetbankieren er net bij gepakt. Ze gaan het nu uitzoeken, maar ik baal hier zo erg van. Het is echt een groot bedrag en na contact met mijn bank zojuist, kan ik het niet terughalen omdat je overschrijvingen die je zelf maakt niet kunt storneren. Wat als ze het nu helemaal niet meer kunnen vinden?! Ik kan het bedrag niet nog een keer missen... Ik baal zo erg!
je hebt het zwart op wit staan. volgens mij moet je dan toch enig recht hebben. zeker als de bank het kan bevestigen.
Ja, dat zou je toch denken. In de brief staat ook écht het rekeningnummer waar ik het naar heb overgemaakt...
printscreen van je internetbankieren maken en naar de belastingdienst sturen als bewijs? Met die brief met het rekeningnummer erbij als bijlage? Dat moet toch genoeg zijn lijkt me. Vervelend!