Ik ben fan! Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest, en 1 keer in Zaandam. Beide keren kon ik 100+ afrekenen bij de kassa, En heel veel spul draag ik nu nog, denk aan een winterjas voor 27 euro, schoenen en nep uggs voor 12 euro, tassen voor 7 euro, broeken voor 12 euro, basic shirtjes voor 4 of 7 euro.... Kwaliteit is dus best goed, valt niet tegen voor dat geld. Denk dat t er ook wel aan ligt WAT je koop!
ik ga voornamelijk voor de basics, je kunt het beste gaan of s'ochtends vroeg of aan het einde van de dag en doordeweeks.
Maandag voor eerst geweest in Almere...wat een enorme bende!!! Kwaliteit slecht, allemaal hele dunne stofjes, onoverzichtelijk en druk!!! Ben binnen vijf minuten weggevlucht, lekker naar de v&d en c&a hahaha.
Mijn ding is het niet. Teveel zoeken, te druk, en niets bijzonders kunnen vinden. Dan betaal ik liever iets meer.
Ik ben gek op de Primark. Kwam er in Ierland altijd al en was dus erg enthousiast dat ze naar NL kwamen! Je moet idd wel rekening houden met de tijd als je gaat. Niet in het weekend of vakanties. Zelf ga ik altijd in Hoofddorp. De ene keer neem ik wel 10 dingen mee en de andere keer vind ik niks leuks. En de kwaliteit vind ik echt niet zo slecht als sommigen hier beweren.
5min? ah nee dan kan ik je niet hebben gezien was er maandag ook. druk was t he!!! belachelijk gewoon. en maar 2 kassa's open waarvan 1 werd ingewerkt
Voor mijn man en zoontje koop ik er veel! Vind de kwaliteit niet slecht alles gaat hier in de droger en het krimpt niet en word ook niet vaal. Voor mezelf koop ik er veel broeken en tuniekjes de t-shirts vind ik niet zo leuk. De winter truien daar in tegen weer wel!
Ik vind het echt geweldig!! De kleding is goed voor 1 seizoen, maarja de prijs is ook niet heel duur dus ik verwacht ook niet dat het langer mee gaat. Ik ben laatst in Almere geweest en heb voor 109 euro bijna de hele zomercollectie kleren voor mijn 2 jongens kunnen kopen. Voor mijn jongste had ik natuurlijk al veel, maar voor mijn oudste heb ik veel kunnen kopen. Het is idd druk, maar ja dat neem ik voor lief. Ik vind het geweldig. Ik doe kleding met opdruk niet in de droger, zo blijft het langer mooi en was het op 40 graden. Voor mijzelf heb ik in New Castle toen wat gekocht en dat is ook ongeveer een seizoen mooi gebleven. Ik heb nog steeds een zomerjas die ik daar heb gekocht, die heb ik nu bijna 4 jaar en is nog steeds mooi. Dit heb ik gekocht, om een beeld te geven wat je voor dat geld kan krijgen daar:
Ik kom er ook vrij veel. Ga naar Luik en dan eigenlijk altijd op vrijdagochtend. Heerlijk winkelen en ik vind de basics sowieso heel fijn (beter dan H&M vind ik). Voor S koop ik er hartstikke veel, ik zie het zo: ik wissel graag van kleding en als het dan 1 seizoen mee gaat. So what! Heb overigens een aantal dingen al twee jaar liggen en veelvuldig gewassen. Is echt niks aan.
ik kom er vaak 2 keer per jaar. Zomer en winter. Schoenen gaan voor het geld goed mee . Ik heb van die mega nep uggs aan het begin van deze mega lange winter gekocht voor 6 euro en nu pas zijn ze op.... Ook haal ik dr in de zomer stoffen zomerschoene vandaan. Alleen voor DL hebben ze niet echt mijn smaak. Verleden jaar zomer hello kitty shirtjes gekocht en zijn nu nog mooi.. Ook de pyjama`s en ochtendjassen en bh`s vind ik dr fijn. Sokken haal ik dr ook vaak vandaan. Broeken zijn iig niet fijn voor mijn lijf. Ik moet trouwens weer een keer gaan Het word tijd dat er meerdere openen in de regio is het misschien niet zo mega druk in de winkel hahaha...
Gewoon eens gaan kijken Zelf vind ik het helemaal niets, zonde van je geld! Vind de kleding zowieso niet zo, je kan aan de pasvorm / stof al zien dat het echt goedkoop is. Slechte kwaliteit, na een paar keer wassen ziet het er niet meer uit. De maten kloppen al helemaal niet. Voor mij dus niets
Valt wel klein vind ik. Heb voor madam 86 gekocht voor de zomer maar het rode jurkje past ze nu al, ze zit nèt in de 80 met andere kleding... Heb witte jurkje nog niet geprobeerd want die had ik expres te groot gekocht zodat ze die in de zomer aan kan als ze loopt. Maar ben bang dat ie dan al te klein is als ik zo zie dat alles veel kleiner valt. Met jongens kleding geen probleem mee nog
Vind het erg leuk. En goedkoop. Heb niet veel kleding ervan, maar wat ik heb is nog steeds goed! En ben toch al heel lang niet meer geweest!
Dit is t rode jurkje, past nu perfect terwijl hij bijna 2maten te groot zou moeten zijn. Heb ik weer mooie smoed om er over tijdje weer te shoppen
Wij gaan 1x in de 3 maanden naar de primark in Bremen, vind dat tot nu toe de fijnste. Slaag er altijd goed!