Ik heb vanmorgen in zaandam echt geen 1 dingetje zien hangen waarvan ik dacht goh dat is wel leuk... laat staan iets wat ik echt super leuk vond. Wel blij dat ik geweest ben want had het al vanaf begin vd zwangerschap in mijn hoofd dat ik daar moest kijken dus dat kan nu van mijn to Do list af hihi
Gewone kinderkleding zou ik er niet kopen. Maar voor rompertjes en pyjama's is de winkel ideaal. Hun aanbod is niet altijd geweldig maar ik heb ook een paar keer gehad dat ze echt super schattige rompers en pyjama's hadden en toen heb ik gelijk elke maat ingeslagen die aanwezig was. De kwaliteit is niet geweldig, maar ook niet bagger. Daarbij zijn de rompertjes en pyjama's die ik heb gekocht zeker prima voor twee rondes. Voor mijn vriend daar ook wat kleren gehaald voor weinig geld en die draagt hij nu al 3 jaar zonder dat het verlept aan het raken is (alleen weekend). Voor de prijs zeker een aanrader. De grote kleding winkels zijn niet voor niks rustig aan failliet aan het gaan. Pyjama's 3 voor 10 euro. Rompers kort 7 voor 10 euro. De hydrofiele doeken zou ik bij de hema halen. Ik heb even naar de structuur van de doeken gekeken en die was veel te open bij de primark.
Primark ben ik niet fan van... Vind t sonde van m'n geld... De bijenkorf 😍, als de centjes niet uitmaken.. Super leuke afdeling voor jongens en meisjes... Wij zijn fan van z8, imps & elfs, noppies, tumble and dry 😍😍😍 ( btw tweedehands goed te verkopen) Verder hebben HEMA en h&m ook super leuke dingen zoals basics... Veel plezier 😁
Ik zou ook eens bij h en m kijken, leuke kleertjes voor een goede prijs. Ik vond zelf Babypark namelijk behoorlijk tegenvallen qua leuke dingen en ook nog eens vreselijk duur! Prenatal heeft momenteel sale, al is het leukste al weg vond ik van de week. Maar zou er zeker nog even tussen gaan snuffelen, want ben alsnog leuk geslaagd. Onder andere omdat hun gewone prijzen ook niet superhoog liggen. Pak dan bijvoorbeeld de prenatal in zaanstad ofzo is het? het warenhuis aan de stormhoek. Heb ik al een paar keer erg leuk geshopt, ze hebben best wel veel namelijk.
Had nog niet eens aan de bijenkorf gedacht! Stom van me! Ga zo meteen weer online shoppen! Thanks voor de tip!
Bijenkorf, brandkids, kleertjes.com allemaal geweldig! Zelf ben ik ontzettend fan van Mayoral maar dat is niet overal te verkrijgen online. Wel een paar dingen bij babywalz.nl
Nog een leuke site ontdekt... Coccinelle.nl 😃 Je moet toch wat als je wakker ligt met maagzuur
Ik vind de Primark ook gewoon goed... Ik moet eerlijk zeggen, voor die ene keer dat ze het aanhebben, mag dat van mij best wat minder kwaliteit zijn wat betreft de kleding. Ze hebben dr ook wel heel wat.
toevallig werk ik daar. maar de Primark in Arnhem heeft wel erg veel wat ik zo weet ! en met kwaliteit betreft al die producten komt uit de zelfde fabriek als waar de andere babyproducten vandaan komen geld ook voor de kleding van Primark word naast de kleding van de only gemaakt😉
Dus.... Maar er zit een extreem verschil in kwaliteit in de kleding van de Primark en de Bijenkorf (als voorbeeld)... En daar betaal je voor. Wat iedereen wil toch 😉 ik vind t zonde van mijn/ ons geld en daarbij komt dat als je het ooit wilt doorverkopen, je er niks meer voor krijgt. Dus verhoudingsgewijs... Maar ieder zijn eigen keus, ook wat betreft portemonnee inhoud 😀
Ik was zaterdag nog bij de Primark en moest bijna huilen zo weinig dat er was voor newborn-jongetjes. Tig rijen vol met meisjeskleding, maar voor de jongens nog niet eens boxpakjes. Ik vind het echt gewoon shit op dit moment. Hopelijk komt er snel een nieuwe collectie, want dit was gewoon om te huilen. Normaal gesproken is de Primark gewoon totally awesome, maar afgelopen zaterdag... !