ben pas bij Primark in Essen (duitsland) geweest. op een zaterdag en het was niet eens zo druk. daar hadden ze wel positiekleding.
ik woon in Almere en heb het al een keer gevraagd maar Primark heeft geen positiekleding.. dom dom zou een gat in de markt zijn denk ik H&M verderop heeft wel, C&A heeft ook bijna niks meer Maar verder prima winkelen hoor in Almere en mocht je naar de wc moeten? op t stadhuisplein is een MEGA bibliotheek waar je gratis naar de wc kan
Nouja als het niet bevalt bij Primark of ze hebben het toch niet, heb je aan het einde van de straat de H&M zitten (richting stadhuisplein) Ik weet eerlijk gezegd niet of ze het hebben, het er nooit opgelet!
Oh echtttt? die ga ik onthouden! nu loop ik altijd door naar V&D, maar die 30ct p.p bespaar ik toch liever
Paar weken geleden naar de Primark in Almere geweest, en daar ging zeker weten positiekleding! Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, maar zo toen al tegen mijn moeder: Dat moet ik onthouden! Die broeken hebben inderdaad alleen een stretchband!
Bedankt voor alle tips! Zowel Primarkt, andere winkels in Almere en vooral de wc tip!! .. het is nu alleen ff afwachten of we wel gaan.. maar anders komen ze zeker wel andere x van pas
Ohja wbt Primark... Afrekenen gaat boven bij de kinderafdeling sneller... En als je wilt gaan passen, hou rekening met een lange rij, ik neem altijd op de gok mee omdat ik toch in de buurt woon maar soms kloppen de maten niet helemaal, zo heb ik 2 dezelfde broeken alleen dan 1 in het blauw en 1 in het roze, allebei maat 36 en de blauwe zit goed en de roze verzuip ik in
Ook nog nooit gezien in Almere maar dan let ik niet op. Ik plas altijd bij de Délifrance aan de overkant van primark, 50 cent maar dichterbij hahaha
Bij binnenkomst naar rechts lopen en daar ziet een uvorm met positiekleding. Liep er laatst toevallig door, zo van he, daar hebben ze positiekleding. Handig om te weten
Méh.. ik woon in Friesland.. ga echt niet halve land door reizen voor een Primarkt .. Helaas gaat morgen shoppen niet door.. hopelijk andere x .. nu maar wat shirtjes besteld via H&M
Ik ben in Essen (Duitsland) geweest. Daar hadden ze niet echt positiekleding. Maar ondanks dat heb ik hele leuke shirtjes / jurkjes daar kunnen kopen die evengoed mooi mee rekken voor bijna niks en kan ze nu op het einde ook nog steeds aan.!. Is zeker het kijken wel waard hoor!. Enige wat me daar tegen viel was de kleding voor baby's en met name voor jongens!. Ze hadden daar veeeeel meer voor meisjes en tja daar had ik niet zoveel aan.