ik was er eergisteren nog en er hingen geen aanplakbiljetten dat ze open zouden zijn. Hier in zaandam is alles gewoon dicht volgens mij. Bovendien zou ik mocht het wel open zijn echt niet op 2e kerstdag gaan. Op een normale dag kan je al over de hoofden lopen.
2e kerstdag is een deel open in Zaandam. De Saturn en een heleboel supermarkten in ieder geval. Ook is de Karwei en de Gamma open. Als ik morgenochtend een ommetje ga doen neem ik wel even poolshoogte. Het zal dan wel lekker rustig zijn
@ debby; je moet vroeg in de ochtend gaan, dan is het er echt niet druk. Op zaterdagochtend 10 uur kon ik gewoon doorlopen bij de kassa's.
Pff, kan er niks over vinden op internet, misschien bij iemand bekend of andere winkels in zaandam open zijn? Want heel zaanstad is als toeristisch gebied aangewezen dus mag wel op feestdagen open zijn. Maar of ook precies de primark open is, geen idee.
Wow wat lees ik nu? Primark in Zaandam? En de Saturn? Zo ik ben echt te lang weg, ik heb wat gemist geloof ik Tijd voor een dagje Zaandam denk ik Waar zitten die zaken trouwens?
Allemaal vlak naast station Zaandam. Zegmaar daar waar vroeger de macdonalds zat en het plein voor de AH toren.
Oh oke, das wel lekker centraal. Ik had al wel gehoord dat het centrum, gedempte gracht enzo, enorm veranderd was. Maar dit had ik even gemist Ik ben volgens mij al 10jr niet in de stad geweest en in die tijd verandert alles natuurlijk. Behalve t Groene Pandje haha begreep dat die er nog steeds zit..#nostalgie
Dat gebied rondom het station is heeeel erg veranderd. Sommigen vinden het lelijk geworden, ik vind het heel mooi. Er zit nu ook een grote bioscoop, eet- en koffietentjes, een New Yorker, en een gigantische Sting. En de Primark en de Saturn zitten dus ook in dat stukje. Zeker wel een reden om weer een keer een kijkje te gaan nemen dames alleen is de Primark inderdaad verschrikkelijk druk. Maar de H&M is daardoor juist weer lekker rustig
Ja het groene pandje zit er (gelukkig) nog steeds. Je weet niet wat je ziet hoor als je nu in Zaandam komt.
ik vind het ook mooi. Vooral het hotel met die zaanse huisjes... ik vind alleen die gracht niet zo handig gedaan. Hopelijk komen er nog hekjes voor ofzo want met kids vind ik het behoorlijk onveilig zoals het nu is.
Denk niet dat er nog hekjes voor komen anders hadden ze dat vast al gedaan. Ik vind het ook niet echt fijn met kinderen.
Dat van die hekjes is mij inderdaad ook opgevallen. En dan gaan ze op de gedempte gracht ook nog een gracht maken... net als hoe het daar vroeger was. Ik hoop dat daar wel hekjes komen.
ik zal eens een brief sturen aan de gemeente. Maar ik hoorde er al meer mensen over klagen... je moet natuurlijk op je kids passen maar je wilt ook geen onveilige situatie...
Rectificatie, de AH hermitage is niet open. DeVomar Rozenhof wel. Primark was om 11 uur erg dicht, ondanxs de Mensen die aan de deur stonden te rammelen en kloppen!!!