Belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Via mijn DigiD wil ik een aantal dingen veranderen voor 2012 maar bij het vakje inkomsten kan ik geen getallen neer zetten..:( Hebben jullie daar ook last van? Ik dacht even handig het via internet te veranderen..

2. Volgens mij moet je dan op rekenhulp klikken en dan kun je aangeven dat je geen hulp nodig hebt en kun je de cijfers invullen.
    Succes!

3. cocacola

cocacola Lid

10 mrt 2009
    13
    0
    1
    Gelderland
    Het heeft wel met het onderwerp te maken maar niet met je vraag. Toch wilde ik hem even met jullie delen!!!

Abonnement opzeggen...

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst'' wil opzeggen.
    Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
    De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
    Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
    Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te bestoken met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
    Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-01-2012 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678

Met Vriendelijke Groeten
    uw ex abonnee @dieu

4. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha goh wat zou dat toch super zijn als we eens van die rotbelasting af konde!

Deel Deze Pagina