Hoi allemaal, Wij zijn nu al even bezig om zwanger te worden maar het lukt niet.gisteren is mij voorgesteld om er mee verder te gaan!Ik heb 16 okt mijn eerste afspraak en mijn vriend moet nu eerst zijn sperma laten testen om te zien als bij hem alles in orde is! Nu ik weet niet waaraan ik begin wat gebeurd er zo allemaal! Ik heb een beetje bang ervoor waarom weet ik niet!Hebben jullie misschien tips zodat ik mij geen zorgen hoef te maken over hoe het allemaal zal vorderen!Ik zou het heel fijn vinden, ik wil het eigenlijk tegen niemand vertellen anders gaan ze allemaal weer zoveel vragen stellen zolals toen ik pas bezig was om zwanger te geraken altijd vragen van en is het nu nog niets ,jullie doen het verkeerd enz.. Alvast bedankt Groetjes Heidi
Wij zijn gister samen naar de Gyn geweest. Morgen mag hij zijn zaad inleveren en bij mij is bloed afgenomen,. We moesten wat vragen beantwoorden over gezondheid en medicijnen. Het vervolg word eigenlijk bepaald door deze uitslagen. Ik denk dat jij hetzelfde kunt verwachten! Heeeeel veel succes
Bij mij zo'n beetje hetzelfde verhaal als Natasja. Morgen krijgen we de uitslag van het sperma-onderzoek en van het bloedprikken (hormonen) van mij. Aan de hand daarvan gaan ze verder kijken ...waarsch een HSG onderzoek (foto met contrastvloeistof van eileiders oa) Ook hebben wij vragenlijsten gehad. Succes! Mirre
Bij ons ook ongeveer het zelfde als bij Natasja en Mirre. Het gesprek verliep heel ontstappen, moesten wat vragen beantwoorden, bloed laten prikken, sperma inleveren en nog wat onderzoeken. Heel veel succes toegewenst. Groetjes, Elvira
je zit zo snel diep in de mmm, ik zou nooit pillen / hormonen slikken, dat heb ik toch gedaan, ik zou me nooit laten opereren, as maandag wordt ik geholpen. Stel grenzen bij je zelf. En denk elke keer goed na over de vervolgstappen. Dat he ik ook gedaan. Telkens een maand geen hormonen en dergelijke. en de operatie is in juni al voorgesteld maar wordt nu pas uitgevoerd. succes!
Hoi, Bedankt allemaal voor de reactie's! Dus als ik dit allemaal lees valt het allemaal wel mee! Jullie ook veel succes! Groetjes Heidi
Same here: die onderzoeken bestonden bij mij uit een paar uitstrijkjes en een inwendig onderzoek. Erg ontspannen allemaal. Heel veel succes!
marittt: Bij mij hebben ze niks gedaan, gewoon bloed prikken, want ik was nog ongi Maar het is toch lekker om het gelijk te doen hé, dan ben je ervanaf, en je kan sneller de uitslag krijgen Het is echt niet zo erg, gewoon een normale gyn. onderzoek, het gaat snel, en je merkt niet veel van Veel geluk!!!
Wij zijn eerst begonnen met Clomid en Pregnyl omdat ik geen eisprong kreeg. Na een tijdje heb ik een HSG ondergaan en mijn ventje een sperma-onderzoek, ondertussen gaan we voor de tweede IUI. 'k Wens je alvast veel succes! Kirby