Hai allemaal, Met de zenuwen in mijn lijf vandaag bij de gyn geweest. Na wat vragen en een onderzoekje gaf hij aan dat er geen reden lijkt te zijn waarom een succesvolle zwangerschap niet zou kunnen bij ons! Bij een inwendige echo waren mijn eierstokken en mijn eitjes te zien (grappig om te zien hoor) en hij kon ook zien dat ik inderdaad net een eisprong heb gehad (klopt, afgelopen zondag was mijn ovu-test positief). Verder zag alles er goed uit en omdat we in 12 cyclussen toch 2 keer zwanger zijn geworden, was er geen reden tot zorg. Hij gaat er vanuit dat die 2 miskramen gebaseerd zijn op zuiver toeval. Als ik weer zwanger word, moet ik wel een afspraak maken zodat ze met 7 weken een echo kunnen maken. Ze blijven dan de zwangerschap wat langer volgen voordat ik overga naar de gewone verloskundigepraktijk. We zijn dus enorm opgelucht! Jippie! Op naar een volgende zwangerschap... Liefs! Anouk.
Fijn joh om te horen dat alles goed was! Nu maar hopen dat bij je volgende zwangerschap alles lekker goed blijft gaan
Dat is een hele opluchting. Fijn dat ze je extra in de gaten houden zodra je weer zwanger bent. Succes met weer zwanger worden! Pim