Mijn verhaal: Op 4 dec krijg ik bij de termijnecho te horen dat het hartje was gestopt. Waarschijnlijk al vrij snel na de 1e echo bij 8,5 wk. Op 9 dec heb ik een curettage ondergaan, omdat m'n lijf me al 4 wk lang voor de gek had gehouden en t leek niet alsnog vanzelf te komen. Behoorlijk wat bloedverlies en pijn gehad en 18 dec nog een curettage ondergaan omdat er restweefsel was blijven zitten. In de afgelopen 6 weken heb ik op en af bruine afscheiding, dan weer normaal, dan weer een paar druppels bloed. Mijn Nacontrole heb ik gehad en "het zag er goed uit" en binnen 5 min stond ik buiten. Ik ben vast gaan temperaturen 2 weken geleden en heb nog steeds geen eisprong gespot Zijn er meer hier die dit ervaren hebben? Of misschien mij gerust kunnen stellen? Ik weet t even allemaal niet meer
Je cyclus kan langer zijn na een miskraam. Na mijn 1e miskraam kreeg ik pas een eisprong op dag 46... Ik zie dat jij ook onregelmatige cyclussen hebt net zoals mij. Helaas moeten we soms veel geduld hebben. Als je het niet vertrouwd, kan je de gyn misschien bellen.
Beste Linda Helaas komt het vaker voor dat het lang kan duren voordat je cyclus weer hersteld / normaal is. De gyn waarschuwden mij voor minimaal 6 tot 8 weken maar 12 weken komt ook voor helaas. Het ene lichaam heeft meer herstel tijd nodig dan het andere dus nu zegt het nog niks dat je nog geen eisprong hebt. Snap dat je misschien snel weer door wil gaan dat had ik ook. Het komt vanzelf wel dus geduld is een schone zaak!
Bedankt voor jullie reactie. We wachten t idd maar af. De gyn had t over tussen de 4-6 wk weer een menstruatie, maar dan zal ik idd de pech hebben dat ik lange cyclussen heb en deze gewoon verder gaan. Wanneer is t zorgelijk? Na 12 weken?
Zoals de meiden hier boven al zeiden, t kan ff duren voordat je cyclus weer op gang is. Sowieso komt je cyclus pas op gang als hcg weg/heel laag is. Ook kan t zo zijn dat je eisprong ff overslaat deze ronde. Zou nu gewoon nog ff afwachten. qua zorgen en contact gyn: zou 4-6 weken op tellen bij je langste cyclus tot nu toe. Ben je dan nog niet ongi zou ik ff contacten voor overleg.
Sterkte.. Ik werd pas na 47 dagen ongesteld. Zoals je kan zien in mijn onderschrift, is het daarna een rommeltje geworden.. Hier dus niet zo'n goede (na) ervaring met een curretage. Na 7 maanden toch ineens onverwachts zwanger. Het heeft allemaal dus even op zich laten wachten.. Je kan alleen maar afwachten. .! Succes!
Bij mijn MA duurde het net geen 11 weken voor ik weer ongesteld werd. Ik ben toen wel gecurreteerd omdat het niet vanzelf kwam. Bij de miskraam , die dus vanzelf kwam was ik netjes 5 weken later ongesteld. ( en ik heb PCO dus was erg bijzonder). Wel alle twee de keren direct na de miskramen zwanger. Succes en sterkte nog Knuffel !!
Ik wacht de 12 weken af en is er dan nog niks in zicht dan ga ik aan de bel trekken. Hopen dat t nu niet lang meer gaat duren en wij ook weer verder kunnen. Bedankt voor jullie reacties!
Ja kan lang duren... Zeker bij een MA. Bij mijn MA duurde het 63 dagen voor ik weer ongesteld werd... Het kan zelfs nog zijn dat je deze cyclus geen eisprong krijgt, maar ineens ongesteld wordt. Raar lijf hebben wij!
Pff inderdaad raar lijf kunnen wij vrouwen hebben he. Geen touw aan vast te knopen. Is t na die cyclus wel weer op gang gekomen bij jou?
Ja langzaam wel weer. Maar mijn cyclussen zijn sowieso snel van slag. Ook door onregelmatig werken bijvoorbeeld. Dus was wel een extreme reactie. Wel maf. Na de geboorte van onze Sam* werd ik binnen 5 weken ongesteld, en zit nu weer op m'n cycluslengte van voor die zwangerschap. Rond de 35 dagen. Wat je kan proberen is teunisbloemolie. Dat heb ik een tijd gebruikt waardoor m'n cyclussen normaliseerde.
Het komt echt goed! Je lijf pakt het vanzelf weer op. Wat zwangerschap betreft kan ik je weinig hoop geven helaas
Niet voor de miskramen, wel voor het misgaan van de zwangerschap van Sam. Ik heb harde buiken gekregen die uiteindelijk ontsluitingsweeen werden, door een infectie in de bm met GBS. Ze denken nu dat het vanuit M'n blaas via de bloedbaan in de placenta is gekomen, en zo verder is gaan woekeren. Ik kopieer even de link van het topic, scheelt schrijfwerk http://www.zwangerschapspagina.nl/vlinder-lounge/484944-vroeggeboorte-ten-gevolge-groep-b-streptococ-infectie-wie.html