Goedemiddag Vanmiddag ben ik bij het ziekenhuis geweest omdat ik een hevige bloeding had. Ik ben 27 weken zwanger. Ze hebben toen een hartfilmpje gemaakt en echo gemaakt. Ook hebben ze ze inwendig naar mijn baarmoedermond gekeken. De echo en hartfilmpje zijn allemaal goed. De bloeding is veroorzaakt door een geïrriteerde baarmoedermond. Ik moet dus rustig aan doen en mag geen geslachtsgemeenschap meer hebben. Nu ben ik gelukkig weer thuis maar weet eigenlijk niet wanneer ik weer aan de bel moet trekken indien ik weer een bloeding of iets heb Weet u dat?
Goedenavond, Wat vervelend en spannend dat je een flinke bloeding hebt gehad. Dat is altijd schrikken. Gelukkig mocht je weer naar huis. Belangrijk is dat je toch weer belt als je een bloeding krijgt (helderrood bloed, dus niet bij bruin bloed=oud bloed), Er moet dan wederom gekeken worden waar de bloeding vandaan komt. Je zou dan verwachten dat het weer van de baarmoedermond afkomt, maar het moet wel gecheckt worden. Het kan namelijk ook van de placenta afkomen en dat kan mogelijk consequenties hebben voor conditie van de baby. Dus bij een bloeding altijd weer bellen! Groetjes Monique