Even een vraagje... Ik heb op 10 febr een terugplaatsing gehad van een (top)embryo. Volgens het ziekenhuis mag ik pas maandag 25 febr testen. Nu lees ik veel over eerder testen. En..ik heb mij niet kunnen inhouden en heb vanochtend getest met een test van de KV. Maar helaas negatief.. Ik gebruik nog steeds ustrogestan.. Ik ben niet ongesteld nog, ook geen rare afscheiding oid. Wel buikpijn, misselijk en moe. Is het mogelijk dat als ik bijv zondag test, dat de test dan wel positief is? Of kan ik mijn voorbereiden op een mislukte icsi poging? Kan iemand mij iets meer vertellen?
Tja ik denk dat et alle kanten op kan, een late innesteling kan natuurlijk, maar ik vrees dat het misschien geen zwangerschap is. Zolang je niet ongesteld bent kan alles lijkt me. Ikzelf testte 14 dagen na punctie positief
Ik vrees ook dat het dan niet gelukt is, vaak is de test voor het eerst licht positief op wachtdag 10 (dat lees ik, want zelf nog nooit meegemaakt).. Maar goed, voor de zekerheid nog een keer testen als je niet ongesteld bent geworden op de officiele testdag! Sterkte!
Ik testte op dag 9 of 10 al positief met een KV-test bij de zwangerschap van mijn dochter.. Het was heel licht, maar wel zichtbaar. Met de 3e TP heb ik op dag 9 positief getest, maar een volgende test was negatief. Ik was vervolgens 5 dagen overtijd en toen alsnog ongesteld. Een vriendin van mij was een week overtijd en testte toen pas positief. Het kan, maar is wel een uitzondering. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar eerlijk gezegd, vrees ik dat het niet gelukt is. Sterkte!
Ik testte beide keren op 9 dagen na TP positief (daarvoor niet getest). Met 12 dagen zit je eigenlijk al soort van op NOD. Dus ik zeg niet dat je niet zwanger kunt zijn, maar ik denk dat je rekening moet houden met een 'niet zwanger'. Sterkte met wachten!
Helaas... Geen streep. Op naar poging 2. Want we hadden maar 1 ei afgelopen punctie. en benieuwd wanneer ik ongesteld word. Voordeel is wel dat ik die irri bolletjes niet meer hoef te gebruiken..
Sterkte meis ik had bij poging 1 ook maar 1 eitje dat overgebleven was op naar poging 2 heel veel succes!
Blue, ik lees dat je pas vandaag van zk mag testen, ga je opnieuw testen? moet je ook bloedtest doen? wel balen dat het twee keer neg. is. sterkte meid. ik zit op dag 10 en heb zojuist getest met kruitvat tester, helaas negatief niet eens een licht streepje ofzo. op hoeveel hcg reageert die zw testen eigenlijk?
Sorry voor de late reactie. Heb me de afgelopen dagen beetje rot gevoeld. De test was echt negatief. Bij ons doen ze geen bloedtest. En wat ik begrijp van iedereen zijn de testen van KV heel goed en reageren ze al op een beetje hcg. De ongesteldheid bleef nog wel een paar dagen uit, hierdoor kregen we weer een beetje hoop ( late innesteling oid) Eigenlijk tegen beter weten in.. Maar afgelopen woensdag dan toch echt ongesteld geworden. We worden weer achteraan in de wachrij geplaatst.. Dus in mei mogen we weer beginnen. Weet jij al iets meer?
Hoi Blue29, Ik moest op dag 13 na tp bloedtest alsnog doen omdat ik in de ochtend een negatieve urinetest had en nog niet bloedde. Bloedtest was ook negatief. Balen dus!Ik heb gisteren en vandaag een beetje bloedverlies gehad, bloeding zet nog niet echt door. Bij mijn vorige poging bloedde ik een week lang als een rund. Ik moet een maand rust nemen en mag per april al starten. Heb je een wachttijd van twee maanden?
@Wenswens; vervelend is dat. Op een of andere manier krijg je dan toch weer een beetje hoop. Ik heb vandaag de papieren weer binnen gekregen. Mag eind maart/begin april starten met de pil. En dan eind april beginnen met de eerste spuiten. Halverwege mei dan de eerste echo.. Dus in principe gaat het ook wel snel.. Ik had gedacht dat we in mei pas weer zouden beginnen met het hele circus van voor af aan.. Maar dat valt gelukkig reuze mee! Op naar poging 2