Hallo allemaal, Maybe heb ik nogal een rare vraag maar zou graag even willen weten hoe jullie erover denken. Ik voel mijn eisprong zoals sommige anderen totaal niet. Ik heb 1x heel vroeg een zwangerschapstest gedaan en er verscheen een lichte streep. 2 dagen later was ik alsnog ongesteld geworden. Was ik nu wel zwanger of niet? I don't know maar daar gaat het nu niet over. Ik voelde toendertijd namelijk 2 weken daarvoor een hevige pijn van een uur of 2, soort krampen en het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Nu heb ik hetzelfde gevoel gehad. Zou dit kunnen betekenen dat het mijn eisprong is geweest zoals ik toendertijd het ook gevoeld zou hebben. Aangezien ik dit normaal nooit voel en nu ineens voor een 2e keer hoop ik natuurlijk dat dit iets zegt en dat ik over 2 weken positief test. Is het raar dat ik zo denk en er iets achter zoek? Het kan natuurlijk ook allemaal puur toeval zijn maar blijf het raar vinden dat ik het nooit voel en nu dus weer. Graag jullie mening? Als je iets graag wilt dan ga je echt over alles nadenken.
Je eisprong voelen heeft helemaal niks met het wel of niet zwanger zijn te maken. Ten tijde van de eisprong is er namelijk nog helemaal geen zwangerschap. Sommige vrouwen voelen altijd hun eisprong, sommige nooit en sommige de ene keer wel en de andere keer niet. De kans op bevruchting is niet groter, als je pijn hebt voor/tijdens de eisprong. Succes!