Zwemmen na IUI + Pregnyl-kwaaltjes

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by SabineMerel, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    1. Misschien een gekke vraag, maar we hebben vorige week maandag IUI gehad. En nu willen we morgen gaan zwemmen de hele dag (subtropisch-chloor) en nu wil ik weten of dit kwaad kan.

Ik denk het eigenlijk niet, maar als er ook maar enige twijfel is, kan ik beter niet gaan zwemmen. Dan maar even wachten. We hopen dat we over een week twee streepjes op de test zien staan =)

2. Ik heb vorige week zondag 5000 Pregnyl ingespoten gekregen. Ik zit op dag 9 na het spuiten van de Pregnyl (eenmalig), ik heb wel gevoelige tepels. Kan dit nog van de Pregnyl komen of zou dit al een voorteken van de zwangerschap kunnen zijn?

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
    zwemmen kan geen kwaad hoor!Anders zou geen enkele vrouw die zwanger wil worden meer gaan zwemmen toch?!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik vroeg het mij ook altijd af. Ik lees nog even mee!

4. troy

troy Actief lid

May 3, 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi zwemmen mag, mag op de dag van inseminatie zelf al vrijen
    ;)

En LET OP van pregnyl kun je die symptonen krijgen!!!
    Minimaal dag 10 mag je testen , er word geadviseerd om liever op de 13/ a14e dag te testen!
    Pregnyl doet positief testen!!!!
    dus altijd daarna Nog testen.......en als het goed is moet je bloed gaan prikken :)
    Dus kom je er altijd achter ,alleen......duurt het zoooooooolang! :(

Succes duim hier grt Tam

5. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

May 6, 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus als ik op 14 dagen een +test heb, moet ik dan alsnog bloed prikken? Is dan de Pregnyl nog niet uit je lichaam?

Ik zit nu op dag 10 na IUI en dag 11 na Pregnyl-spuit. Mijn tepels zijn nog steeds erg gevoelig en ben allemaal erg moe (slaap ineens uit, wijl ik dat nooit deed haha)

Share This Page