Hoi! Ik ben sinds 5 mei (2007) met de pil gestopt en sinds twee weken vreselijke darmklachten, brandend maagzuur, ongikrampen, steken in onderbuik , duizelingen en vreselijk moe. Heeft iemand ervaring hiermee? Ik had verwacht dat ik me beter zou voelen zonder de hormonen van de pil, maar ik voel me echt al twee weken beroerd..
je lichaam moet al die troep van de pil uit je lichaam verwijderen en daar kan je aardig beroerd van zijn (heb ik ook erg last van gehad) maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn (als jullie tenminste geklust hebben) als ik je banner zo bekijk hoef je nog maar een paar dagen te wachten als je tenminste een normale cyclus hebt. het blijft altijd afwachten. veel succes. liefs san.
Dank je wel San! We hebben vrij vaak "geklust" (om de dag soms elke dag). Maar het blijft idd afwachten!
o dus het kan ook zijn dat je zwanger bent. mijn duimen draaien in ieder geval voor je. laat je het even weten hoe het afloopt? liefs san.
Hoi Kim! Ik ben ook midden mei gestopt en ik moet je zeggen dat ik er ook ontzettend last van heb. Ik heb dagen dat ik niet vooruit te branden ben! Vreselijk en idd; Duizelingen, evenwichtstoornissen, hoofdpijn, geen trek in eten etc.. Ga zo maar door, het is nog wel een lijstje! Ik heb nu eindelijk eens een dag waarvan ik zeg; goh ik voel me al wat beter en ik hoop ook dat ik dit weekend een positieve test in mijn handen mag hebben! Mag jij nog niet testen? Groetjes Jeldou
ik ook enorm last van " afkick verschijnselen" je lichaam moet weer wennen aan zijn normale ritme die hij al heel lang niet meer heeft gehad. Kan echt lang duren voordat je lichaam er overheen is, maar ik duim voor je dat het mee valt. Succes toegewenst..
hey meid, K'ben ook sinds een kleine maand gestopt met de pil het is eindelijk de bedoeling dat ik met de nuvaring ga beginnen maar voor de moment heb ik mijn regels nog altijd niet gehad en is het dus wachten geblazen... Maar ik bemerkte ook dat mijn lichaam zich wat moest aanpassen, vooral veel steken in mijn onderbuik en krampen, maar voor de moment is het beter. Groetjes Stephanie
Ik ben eind april gestopt en ik kreeg al in de week dat ik nog ongesteld was ontzettend last van mijn buik. Opgezet, vol gas,pijn, soms een dag niet en dan begon het weer. Op dag 22 van mijn cyclus werd ik smorgens wakker van de pijn die voornamelijk rechts zat.Misschien toen een eisprong? volgende dag verloor ik een slijmprop en heb ik geen buik pijn meer gehad. Nu ben ik dus ongesteld, een paar dagen, en mijn buikpijn begint weer. Zodra ik thuis kom gaat mijn knoop van mijn broek open, want heel mijn buik is opgezet en gespannen. Ik word er niet goed van. Zou het soms de rijping van de eicel zijn waardoor heel mijn buik ontregelt is? Maar goed naar de wc kunnen lukt dus niet... en hoofdpijn is hier ook aanwezig. Maar dat heb ik altijd veel dus.... bar
Hoi Jeldou, In principe mag ik morgen testen, maar ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. maar of het echt zo is? Ik heb besloten om nog even een paar dagen aan te kijken. Als ik aankomend weekend nog niet ongesteld ben, ga ik testen! Succes met zwanger worden!Hou me op de hoogte. groetjes, Kim