veel afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pandora, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb vorige week mn ei gehad, en een paar dagen later een aantal dagen verschrikkelijke buikpijn ( steken bij mn bmm ) misselijk en soms maagzuur
    Ik heb sindsdien ook erg veel last van afscheiding/slijm...
    Kan dit met een eventuele zwangerschap te maken hebben?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    voor niemand herkenbaar :(:(:(

3. ook ik heb vorige week mijn ei gehad, en de dagen na mijn ei echt enormm veel last gehad van romige afscheiding (kan me niet herinneren dat het de vorige ronde ook zo heftig was). Inmiddels is het alweer een beetje minder geworden, maar nog steeds wel meer aanwezig dan gewoonlijk. Vannacht werd ik wakker doordat ik last had van een trekkerig gevoel links onder en was wat misselijk, maar ik ga er zelf niet van uit zwanger te zijn.

het kan er mee te maken hebben, maar kan ook net zo goed gewoon komen door de hormonen na je ei.. Heb je voor jezelf een overzicht gemaakt van wat je allemaal voelt per cyclus? Ik ben daar nu mee begonnen omdat ik deze maand toch veel dingen anders voel dan anders en op die manier een mooi overzicht krijg van wat ik wanneer allemaal voel. Dat helpt om die laatste week een beetje met je voetjes op de grond te blijven staan :)

Deel Deze Pagina