Hallo, Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft. Ik heb eigenlijk al een aantal maanden de week voor mijn nod, in ieder geval tussen mijn eisprong en menstruatie heel erg jeukende tepels. En ze zijn dan ook plakkerig en in de plooien is het dan wittig. Als ik dan in mijn tepels knijp komt er vocht uit. Ik heb contact gehad met de huisarts en er is bloed geprikt op het hormoon prolactine dat kan verhoogd zijn. Ik heb nu op internet gelezen dat als je dat hebt dat je daardoor moeite kan hebben om zwanger te worden. Is iemand hier mee bekent of zijn er meer vrouwen die deze klachten hebben?
Ik heb jaren geleden wel een te hoog prolactine gehalte gehad. Als dat zo is bij jou kan zijn dat ze een mri willen gaan laten doen om te kijken naar je hypofyse. Vaak krijg je hier medicijnen voor. Verder heb ik elke maand jeukende tepels, om gek van te worden. Dan kan ik zo ook echt kapot krabben waardoor er dus wat wondvocht kan ontstaan. Maar echt vocht zoals jij het beschrijft heb ik dan weer niet. Ik hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.
ik heb dat iedere maand gehad. Dan had ik jeukende tepels en er kwam ook altijd vocht uit. Net hetzelfde als bij jou, maar bij mij hebben ze dat niet nagekeken. Er werd altijd gezegd, dat zijn de hormonen. Nu ben ik zwanger en heb ik het niet.
Oke Esther15 dus je hebt daar medicijnen voor gehad.? Ik las dat inderdaad over die mri. Maar las ook iets over een goed aardig gezwel, had jij dat dan ook? Of hoeft dat niet gepaard te gaan met een te hoog gehalte? En als ik vragen mag, ben je al zwanger geweest? Las dat het voor problemen kan zorgen. En wij zijn al 2 jaar bezig dus dat zou missxgien iets verklaren. Annemarieke, jij had dus hetzelfde? Maar hebben ze nooit bloed geprikt op prolactine.? Fijn dat je zwanger bent en er nu geen last van hebt.