Naief zeg..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eerised90, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Man man man.. Wat was ik toch lekker dom zeg!
    In juni eindelijk het spiraal verwijderd, EINDELIJK. Want vriendlief was er telkens nog niet klaar voor....

En nu, vandaag bloedverlies, dus naar ronde 5.
    En dan denk ik: Hoe kan het nou zo lang duren joh?
    1e kindje was ongepland.
    En dan denk ik: DOOS!!!!!!! Wat had je dan gedacht? Dat het zo snel gaat omdat het de 1e keer een ongelukje was?
    En stiekem wel ja, zo dom dom dom.

Vooral als ik die onderschriften hier lees, denk ik echt. Man wat zeik je nou en hoe kon je dat denken?

Ik schaam mezelf echt daarvoor!!!

Maar goed, ik baal dus wel :( ..

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kan maar 1 ding zeggen: dikke knuf voor je!!!

(een wens is een wens, ik duim voor je!)

3. Dankje!!
    En ik voor jou.

Dit bedoel ik, kijk jouw handtekening.. Man dan zit ik hier te zeuren!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd een wens is een wens.
    Net begonnen of al jaren aan het proberen.
    Elke maand ongi blijft een teleurstelling meis.
    Dikke knuf vrouwen lijven houden ons nou eenmaal graag in de maling.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sja als je het eenmaal wilt dan duurt iedere maand een maand te lang.. geeft niks hoor. Vind het al knap dat je het gewoon zo durft te zeggen.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier same story...

MAar ja, voor meiden die al zo lang bezig zijn, daarvoor heb ik echt echt diep respect...

7. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap het hoor... een wens is een wens.. wij zijn ook nog maar 6 maanden bezig, maar mijn god, wat duurt dat lang...

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik begrijp je helemaal. Mijn eerste zwangerschap was in de ronde vóor ronde 1 ontstaan, dus eigelijk ook niet gepland. En de tweede heeft wel liefst (ik schaam me ook diep) 4 rondes gekost. Wat duurden die 4 rondes lang zeg, ook ik ging er wel van uit dat ik zo weer zwanger zou zijn.
    Succes, en hopelijk heb je snel goed nieuws!

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hi, ik vind helemaal niet dat je je hiervoor hoeft te schamen, en tord ook niet. Ieder mens is anders, jij kan er niets aan doen dat t bij n ander bijv niet zo vanzelfsprekend is, terwijl t bij jou eerste wel zo makkelijk ging.

Ik zeg maar zo, t is zoals t is.
    Ik wens je alle succes ! En vooral, geniet ervan ! (das dan weer t positieve als t n keer niet zo snel lukt)

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ben het eens met wat de rest zegt.
    je hebt altijd wel een reden om je ongeduld mee te verklaren en daardoor ligt je focus net iets anders. als je net bezig bent wil je dat het snel raak is, als het langer duurt wil je dat er niets mis is, als je in de mmm zit wil je dat behandelingen aanslaan, enz enz. en allemaal met dezelfde achterliggende wens.
    allemaal stuk voor stuk goede redenen om flink te balen als dat niet lukt!!

succes met zwanger worden, hopelijk zal het snel raak zijn!

11. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik dacht in juni 2010 dat dat een mooi moment zou zijn om zwanger te worden. Dat ik dan lekker het voorjaar van 2011 met verlof zou gaan. Nou ja, ik hield er rekening meer dat het misschien wel die maanden kon duren. Maar dan toch lekker verlof in de zomer.

Van mijn dochter was ik immers in één ronde zwanger. En kijk mij nu, wat was ik naief. Dat is er nu wel vanaf...

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Herkenbaar hoor.
    Vorig jaar 16 november mijn spiraal laten verwijderen en nog niets.. Van mijn vast clubje is iedereen zwanger of inmiddels bevallen. Het is maar goed dat je dat soort dingen niet van tevoren weet.
    Maar man oh man, wat kan ik er verdrietig om zijn..

13. Wat een super lieve reacties zeg!!
    Echt fijn..

Ik vind het gewoon fijn om ff mn ei kwijt te kunnen en erover te praten.
    Bedoel ja, als je bezig bent dan weet niet iedereen dat dusja.

Lizzy, logisch meid. Ik ben het nu al soms.. Maarja ik heb al een gezond meisje en ben minder lang bezig.
    Maar precies een wens is een wens.
    Ga je binnenkort de stap zetten naar de dokter of niet?
    Knufff.

14. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, je lijf heeft nu eenmaal verwachtingen geschapen (snel zwanger blijkbaar) en dan is het een hele harde tegenvaller als het bij nummer 2 minder snel gaat.

Hier ook bij de eerste meteen raak. Nummer twee heeft er 'wel' drie rondes over gedaan. En ja, ik hield me ook voor dat dat niets was en heel normaal, maar achter in je hoofd denk je toch steeds aan die keer dat het gelijk raak was. Je gaat dan toch een beetje twijfelen aan je lijf.

Ik denk dat als ik er bij nummer 1 drie rondes over had gedaan, dat veel minder lang had geleken dan nu bij nummer 2.

15. Mon, ja precies.. Ik had echt 'verwacht' maandje of 2/3 ofzo!
    Maarja, je weet het gewoon niet en kan eigenlijk niks verwachten hé.

Wel fijn om te weten dat meer er zo over schrijven zeg maar.
    Vond het best moeilijk om neer te zetten, zeker omdat er zoveel in de MMM zitten hier.

16. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik herken het gevoel ook wel. Eerst dachten we te gaan beginnen voor de verhuizing, en dan zo dat ik niet te hoogzwanger zou zijn tijdens het klussen. Toen begonnen we maar na de verhuizing. Inmiddels zijn we dus bezig, maar is dat ook alweer een half jaar.
    Ik heb zo sterk het gevoel dat het nooit zal gaan lukken. Dat ik misschien niet goed voor mn lichaam heb gezorgd in mijn leven, zodat mijn kans op een kindje is verkeken. En dan weer de bewustwording dat mijn intuitie vaak klopt, maar dat dit natuurlijk ook angst kan zijn.
    Maar van plannen (liever niet in een maand dat we zelf al jarig zijn, of liever niet in december) komt inmiddels niets meer. Ik wil gewoon heel graag zwanger worden. Punt.

Ik begrijp de helft van de afkortingen niet die ik hier af en toe zie langskomen, maar ik heb oneindig veel respect voor de meiden die hier al zo lang mee bezig zijn en op hopen, maar het maar niet mogen meemaken. En groot respect dat ze hier met zoveel liefde en geduld reageren op de onzekere beginnerspraatjes.

17. Seth

Seth Niet meer actief

Tja zwanger worden is net als beleggen:
    "eerder behaalde resultaten, bieden geen garanties voor de toekomst".... :D

succes iig....

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dees..ik snap je volkomen, want als je de wens hebt, wil je het gewoonweg NU! Had ik ook ;)

Maar het komt goed. Heb vertrouwen en geniet ook vooral van het oefenen :)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Eerised90@ Meis wij mmm meiden schrijven onze pijn en gevoelens hier neer omdat we het willen delen.
    En ons daarna vaak weer goed voelen, door de steun die we krijgen.

Ji hebt daar ook recht op net zo goed als ik en al de andere mmm meiden.
    Jij zit ergens mee en wil het kwijt, meis daar is dit forum voor, en wij meiden snappen dat , en helpen jou daar waar we kunnen.
    Niet meer verontschuldigen gewoon opschrijven wat je voelt .
    Jij hebt een wens voor een tweede en dat gunnen we je allemaal. ik moet er mee leven dat het niet lukt , maar neemt niet weg dat ik het jou en anderen het niet gun.

Ga lekker genieten van je mannetje en hou hoop meis.

20. Hellen, ja verwacht wel dat het goed komt.
    Maar soms ben ik wel bang omdat het allemaal niet helemaal goed is gegaan na de bevalling, bloedverlies en met de placenta die niet goed los kwam enzo. Dat ik 1 week na de bevalling nog een stuk placenta verloor e.d.
    Echt vaag, maar je denkt de gekste dingen. Maar er zal wel niks zijn, gewoon geduld hebben!

Heel leuk dat jullie weer bezig zijn hoor!! Ik duim voor je.

Marnat, wat een super lieve reactie.
    Meid echt respect voor jou hoor en knap dat je hier nog mee kan lezen..

Thauma ook bij jou zal het wel goed komen toch?
    En dat plannen, ja. Er is eigenlijk altijd wel een reden om het uit te stellen hebben wij gemerkt.
    Goed dat jullie er nu voor zijn gegaan, en het komt echt goed meid!!
    Ik duim voor je..

Deel Deze Pagina