9 jaar en rimpels

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Clivia, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ik kan er via google niet achterkomen want ik kom alleen op anti-rimpel cremes uit...

Onze dochter heeft al redelijk lang donkere kringen onder haar ogen. Soms net iets dieper dan anders, maar nooit is het weg.

Wat nu de laatste tijd opvalt is dat ze onder haar oog (van de onderste wimpers schuin naar buiten) rimpels heeft.
    Meer dan ik heb....

Het lijkt me niet normaal en de huisarts heb ik al een bericht gestuurd, maar ik hoopte eigenlijk op ervaringen van anderen. Of tips.
    Of het liefst dat het gewoon heel normaal blijkt te zijn maar dat ik nooit goed naar andere 9 jarigen heb gekeken.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk gewoon een droge huid doordat ze erin wrijft?
    Is natuurlijk een hele kwetsbare huid.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    Drinkt ze genoeg?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Bij mij zijn donkere kringen onder mijn ogen van de droge huid die ik heb.
    Maar rimpels heb ik juist bijna niet ( ondanks leeftijd)

Is het bij jou dochter niet gewoon groeven in plaats van blijvende rimpels? Dus groeven van droogte?

Ik heb ook even gekeken op google en las een stukje dat het ook bij veelgebruikte gelaatsuitdrukkingen kan ontstaan. Misschien knijpt ze veel met de ogen? ( door droge ogen misschien?)

Conditie van de huid door bijvoorbeeld vitamine tekorten kan een oorzaak zijn van vroege rimpels.

Maar waar ik ook aan dacht was allergie.
    Daar reageert de huid bij de ogen ook heel erg op.

Zo zijn er nog wel wat dingen die ik vond op internet ...vooral tekort aan stoffen ( ijzer bijvoorbeeld)

Echt wel iets om mee langs de huisarts te gaan. Zal niks ergs zijn maar dan kun je wellicht advies krijgen.

Deel Deze Pagina