Goedemorgen, Ik heb vorige week primolut geslikt om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Als ik op vrijdag stopte met de nuvaring of de pil werd ik dan maandag ongesteld wakker. Mijn laatste primolut pilletje was vrijdagavond na het eten en ik merk nog niets eigenlijk. Ze zeiden na 2/3 dagen. Het is dus al ruim 2 dagen geleden. Wie heeft dit ook wel eens een week geslikt en na hoeveel tijd werd je ongesteld? groetjes Babke
Hey Babke, Ik heb ook Primolut geslikt en je kan soms wel wat langer wachten op de ontrekkingsbloeding dan 2 dagen. Ik kreeg na 3 dag pas bloeding en 4 dag pas echt begon het bij mij. Dus maak je geen zorgen, het komt wel maar bij iedereen is het anders. Bij sommige meteen de volgende dag. liefs M
Het duurt vaak een aantal dagen na het stoppen, voordat je ongesteld wordt. Je hoeft niet elke keer precies hetzelfde te reageren. Het kan wel tot een week duren. Dus nog even afwachten, succes!
Ik werd ongi na 3 dagen, en dan in de avond. dus op de 4e dag als 1e cyclusdag. Slik morgen mijn laatste primolut en verwacht zaterdagavond ongesteld te worden.
Deze mag dicht hoor, ik had vandaag al gevonden dat ik beter hier op dit forum iets kon posten over primolut