heyhey wegens groot ongeduld heb ik zowel zaterdag als vanavond een zw test gedaan van sensitest... negatief tot ik daarnet (2u na nemen v test) eens kijk en ja, lichte streep kheb de test van zaterdag ook even uit mijn bakje geplukt en ook daar een streepje... ik zit op dag 25... bij vorige tests bleven die soms ook even op de kast liggen, maar bleven spierwit.. en nu dus niet zou het ???? of is het een indrooglijntje ?
oei ik heb bij senstitest al 3 keer een indrooglijntje gehad. Weet niet of het vaker voorkomt! Hopelijk ben jij gewoon zwanger! Liefs, Sam
khoop het ook maar kzou er dus best niet van uit gaan maw ? tis wel een licht streepje, maar goed, ik dacht even van "een streep = een streep" afwachten dus?
Welke Sensitests zijn het? Heb nl. wel al eens gehad dat de Xtra sensitive een indrooglijntje hadden, maar dat was echt een pennestreepje. Maar voor de rest zijn ze altijd helemaal wi gebleven, tot deze maand...
De dipsticks... de gewone kartonnen testjes... de voorbije waren steeds spierwit, zelfs na enige tijd op de kast daarom dat ik nu even een verhoogde hartslag heb tis een heel dun streepje, maar het is er...