Pil vraagje (ziek, spugen en diaree)

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Dani84, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Gister ben ik (een dag te vroeg eigenlijk) begonnen met een nieuwe pilstrip na ongi te zijn geweest. (Microgynon30)
    gisteravond (binnen 3 a 4 uur) Ineens aan de diaree en later ook nog gespuugd.
    Ik denk een buikgriepje oid.

Ik heb vanmorgen geen pil genomen aangezien ik nog water poep.. en goed beroerd ben.. zal ik vanavond gewoon weer overnieuw beginnen dus vanavond mn eerste pil ipv gister?

Kan dit? heb even bevestiging nodig nl..
    Bedankt alvast
    groetjes Dani

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Je zegt dat je een dag te vroeg begonnen was. Dan zou vandaag je eerste dag moeten zijn? Zo ja, dan zou ik hem gewoon weer innemen alsof dit je eerste pil van de strip is en er mee door gaan. Lees even de bijsluiter of bel de huisarts. Misschien dat je de eerste 7 dagen nog een extra voorbehoedsmiddel moet gebruiken.

Beterschap!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dankjewel! de huisarts is er vanmiddag niet helaas. ik denk dat ik op safe speel en idd de eerste 7 dgn condoom gebruik..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik heb toch net de ha maar eens gebeld maar nu weet de assistente het ook niet (?) ze gaat overleggen met de huisarts.

ze denkt dat ik een pil dan te kort kom.. dus ik uitgelegd dat er toch meerdere strippen zijn? en je kunt toch altijd eerder stoppen en opnieuw beginnen? toen snapte ze er helemaal niks meer van (stagiare) ach die moet het ook leren.. heb liever dat ze het dan maar ff navraagd :) ben benieuwd!!

ach t scheelt heb al een week geen sex gehad :)(ivm ongi)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

werd net teruggebeld: moet 21 pillen nemen dus 1 strip en toch de hele! maand een condoom gebruiken..
    eigenlijk wel raar of niet?

Ik zou een dag eerder beginnen die uitgespuugd/diaree
    dus gewoon op mn normale tijd begonnen..
    maar nu toch die extra maatregel??

nou ja we doen het maar om ongelukjes te voorkomen ;)
    was deze maand ook al errug weinig ongesteld voor mijn doen vind ik ook al vreemd.. wel gewoon de hele maand geslikt, alleen 1x een beetje diaree gehad maar wel extra pil gelijk weer genomen.. en dus een dag eerder gestopt..

Hoop dat iemand na aanleiding van dit (herkenning) nog reageert..
    bedankt

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hebbe er net nog ff test tegenaangegooid.. negatief (gelukkig)

Deel Deze Pagina