Ik slik die pillen nu een paar dagen, maar wat een zooi zeg! Ik heb buikpijn, houd vocht vast en ben een beetje chaggie. Op de bijsluiter staat dat je 2 of 3 dagen na het stoppen ongesteld wordt, was dat ook bij jullie zo? Ik zag hier in het topic na 6 dagen voorbij komen?
Het zijn en blijven (extra) hormonen he, eigenlijk is het gewoon troep... Vervelend dat je lichaam er zo sterk op reageert. Als ik het gebruikte (ivm geen cyclus) werd ik vaak 4-5 dagen na het stoppen ongesteld, een heel enkele keer na 2-3 dagen maar dat was eerder uitzondering.
Ik ga nu misschien een heel rare vraag stellen, maar ik doe het toch. Waarom zou je in hemelsnaam je menstruatie willen uitstellen met medicijnen die bedoelt zijn om je menstruatie op te wekken, zoals bij mensen met PCOS...? Ik bedoel, het wel een geneesmiddel, geen snoepje.... :S Kan zijn dat ik nu iemand voor het zere been schop, dat is niet mijn opzet, ik vraag het me gewoon oprecht en verbaasd af, want ik 'schrik' hier best wel van... Liefs,
Ik snap wat je bedoel maar t antwoord is denk ik: "Waarom niet?" of "Omdat de mogelijkheid er is" En ook dat kan ik dan weer begrijpen.
Sorry hoor, maar menstruatieverschuiving is een indicatie waarom dit middel wordt voorgeschreven! Indicatie: Disfunctionele uterusbloeding. Menstruatieverschuiving. Aanvulling bij oestrogeentherapie bij de behandeling van primaire en secundaire amenorroe. Endometriose.
Weet je zeker dat dit mag met je schildklierafwijking? Heb hetzelfde en ik mag niks aan extra hormonen slikken. Ik vind het knap dat je het durft hoor. Maar als je je beroerd voelt, kun je dan niet beter stoppen? Dan wordt je wel ongesteld, maar dit lijkt me ook niet prettig Sterkte.