Hey Allemaal, Meestal lopen vrouwen wel al langer rond met een kinderwens, als het dan eenmaal zover is en het niet "gelijk" lukt breekt er een tijd aan van afwachten spanning onzekerheid angst etc. Nou zijn er natuurlijk duizenden boeken (om in te vullen) zodra je zwanger bent, maar ik zou de weg naar ons wonder ook graag bij willen houden, het leven voor de zwangerschap zeg maar. De blijdschap als het gelukt is de teleurstelling als het niet zo is. Gewoon een boekje waar je alles in kan noteren en eventueel later aan je kind kan laten zien. In mijn geval en ik denk niet dat ik de enige ben is een kindje zo gewenst nu al en voel me al moeder ben het alleen nog niet. maar heb al zoveel wat ik ons onbevruchte eitje (zeg maar)/ toekomstige kindje wil vertellen. Bestaat er zoiets?
Ja zo'n boekje wil ik ook wel, maar ben t nog niet tegengekomen Alleen wel een boekje voor als je ivf/icsi doet... Maar dat is bij ons (gelukkig) niet aan de orde.
Ik heb Pauline Oud gemaild, ben daar ook al enige tijd naar opzoek... Ben benieuwd of ik reactie ga krijgen van haar... Vind haar invul boeken prachtig en aangezien er steeds meer vrouwen zijn waar het langer bij duurt... Of gewoon alles bij willen houden...
Zo iets bestaat er helaas nog niet, maar heb Pauline Oud gister een mailtje gestuurd... En heb een heel lief mailtje terug gekregen... Die link, is de link naar dit berichtje... Natuurlijk hoop ik dat we allemaal al zwanger zijn tegen die tijd... Ik zou het dan als nog kopen om alles wat ik nu in een schriftje heb staan daar in over te schrijven... Maar ben sowieso dol op haar boeken
Jammer dat er niet zoiets is, dan maar een dagboek kopen haha!! Zou mijn hele ervaringen van vandaag er in willen zetten wat een dag heb ik achter de rug haha