PCO en zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tinkerbel80, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Zijn er meiden die met pco gewoon zwanger zijn geworden?

    Ik kreeg vorige week het nieuws dat op CD9 mijn eiblaasje 18 mm was. CD 14 was hij 3,3 een cyste. Nu ben ik net weer geweest en zegt ze me doodleuk dat ik waarschijnlijk toch een eisprong heb gehad. Het is vandaag CD 19. Het blaasje was 2 cm en niet helder. Dus ik wil vragen over die cyste, zegt ze dat het geen cyste meer is. Kan dat? Dat hij kleiner word en dan toch gewoon springt?


    Pfff ik vind het zo verwarrend allemaal. Heb ik deze ronde dan toch een kans?
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik ben 2 keer zwanger geworden maar wel 2 miskramen. De definitieve diagnose moet ik nog krijgen, maar er is een vermoeden nadat er een PCO beeld is gezien met een vaginale echo.
    Wat akelig, die onzekerheid meid. Ik hoop het voor jullie.
     
  3. Niet meer actief

    Mijn schoonzus heeft ook PCO en 2 koters, dus hoop blijven houden. De 1 ste meteen na LEO operatie en de 2 de vanzelf.
     
  4. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ja, ik!
    Ik heb twee kinderen, van eentje ben ik met medicijnen zwanger geworden, de ander is spontaan gekomen maar wel na 2,5 jaar geen anticonceeptie gebruikt te hebben.. Nu willen we graag een derde en ben ik op 18 juli gestopt met de pil, gisteren op dag 47 had ik spontaan(!) een eisprong (kon ik voelen en weet ik door ovutest).. Wie weet ben ik over twee weekjes ook weer spontaan zwanger van de derde ondanks pco..

    Voor het hele verhaal zou je eens kunnen kijken op mijn weblog, zie knop hieronder, klik dan in 'rubrieken' op Voorgeschiedenis.
    Succes, ik hoop dat het jou ook spontaan lukt!
     
  5. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Wat een positieve verhalen allemaal. Dat geeft wel hoop. Ben zo bang dat het weer een teleurstelling word. Niet dat ik er op hoop dat ik nu ineens zwanger kan zijn maar meer dat ik dan nu eindelijk een eisprong heb gehad en dat de kans erin zat.
     
  6. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    ik ook,
    wij hebben nu 1 zoontje van 2 jaar.
    daar hebben we wel 3 jaar ziekenhuis en behandelingen voor gedaan. maar tis gelukt uiteindleijk nog zelfs tussendoor, door al die jaren hormonen slikken en spuiten is mijn lijf het zelf heel eventjes gaan doen :)

    nu zijn we alweer dik een jaar bezig voor nummer 2 in het ziekenhuis.
    de clomid doet het dan weer wel en dan weer niet.

    xxx sam
     
  7. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik heb ook pco,ben met de eerste kuur clomid gelijk zwanger geworden..dus het kan wel hoor!
     
  8. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hier ook pco. en met 150 mg clomid zwanger geworden en nog wel van twee. meteen klaar ;)

    succes meid.. komt allemaal goed
     
  9. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap :D
     

Deel Deze Pagina