geen ei, toch ei?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poohbear226, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden.
    Ik ben de afgelopen week 3x voor een fm geweest. Gisteren (dag 16) had ik er 2 rechts zitten, van 7.8 en 9.7 mm...te klein dus.
    Nu moet ik 2 weken niets doen, de boel afbreken met Provera en een dubbele dosis Clomid innemen.

    Nou heb ik sinds vandaag onwijs veel last rechts, alsof ie op klappen staat. Terwijl ik weet dat dat eigenlijk niet kan. Heb ook slijmverlies en opvliegers nu.

    Is er iemand die ook te kleine eitjes had en uiteindelijk toch een eisprong kreeg die cyclus?
    Ben zo bang dat ik misschien die Provera inneem als er toch iets gebeurd is. Wil toch extra gaan klussen deze week, je weet maar nooit...
     
  2. oei..! kan je je gyneacoloog niet even bellen?
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.958
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het ook wel eens gehad, maar niet een dag na de laatste meting, maar een week later. Als het gister zo klein was, is de kans klein dat er nu iets op springen staat. Maar ze kunnen altijd iets over het hoofd zien.
    Ik temperatuurde altijd, zo kan je altijd zien of je toch een eisprong krijgt en zo ja (ik heb het 2x gehad nadat metingen uitwezen dat ik geen eisprong zou hebben, maar waren eisprongen op dag 24 en 26), kan je je menstruatie afwachten en eventueel vragen of je bloed kan laten prikken (om te kijken of je daadwerkelijk een goede eisprong hebt gehad).

    Mocht je echt het idee hebben dat je een eisprong gaat krijgen, in ieder geval klussen dus en vragen of je over ongeveer een week op progesteron mag laten prikken. Dan weet je ook meteen of je lichaam je voor de gek heeft gehouden of niet. Ik voelde ook altijd wel van alles met clomid, maar meestal werkt het niet, misschien een soort bijwerking van clomid?

    Liefs,
    Snoopy
     
  4. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tsja, ik weet het ook niet
    Ik temp wel al lang, dus kijk wel of daar iets gaat gebeuren.
    Zo ja, dan bel ik de gyn wel op...
    Las dat het tot 21 dagen kan duren met Clomid dat je een eisprong kan krijgen, en dit is dag 17, dus wie weet....
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.806
    6.958
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wel handig dat je tempt, dan zie je het vanzelf en kan je bloed laten prikken.
    Ik heb dus een keer op dag 24 en 26 een eisprong gehad, bij die van 26 heb ik bloed laten prikken en dat was zowaar een goede eisprong, dus het kan altijd nog later, al is die kans niet groot geloof ik. Ik ben wel blij dat ik altijd heb getemperatuurd, waardoor ik nooit zomaar een cyclus na eisprong heb afgebroken. Het kost iets meer tijd, de meesten willen heel snel weer de volgende ronde in.
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ja, dat bedoel ik..ben bang dat ik dan een cyclus te vroeg afbreek.
    Denk dat ik dus mn temp maar effe in gaten ga houden.
     
  7. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik was bij de gyn en die zei dat ik waarsch als eht eitje goed zou doorgroeien, pas op dag 18 een eisprong zou krijgen, dat is ook best laat. maar ja beter laat dan nooit. ik heb iid ook met primolut de ongi opgewekt een paar maanden. toen dacht ik ook wel eens van zou het nog zo zijn? maar uiteindleijk op dag 36 ofzo dan toch met de primolut begonnen omdat ook de bloedtest van de progesteron aan gaf dat er echt geen kans was geweest op een eisprong...
     

Deel Deze Pagina