Pijn plaatsen spiraaltje en toucheren vergelijkbaar?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Zonnetje13, Sep 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Iemand ervaring?
    Stiekem hoop ik dat er hier vrouwen zijn die toucheren pijnlijker vonden (dat vond ik hels) :p

2. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Bedoel je toucheren tijdens je bevalling/hoogzwanger? Want dat vond ik ook echt, echt geen pretje, deed flink pijn.

Maar buiten zwangerschap toucheren doet bij mij helemaal geen pijn. Eendenbek ook niet. Het zetten van spiraal vond ik peanuts. Ze moeten de baarmoeder even vastpakken met een tang, dat was even een gemeen steekje (vastklemmen van de tang), en het trekken/duwen aan baarmoeder gaf mij een misselijk onaangenaam gevoel in onderbuik. Maar binnen 1-2 keer zuchten was het bij mij gepiept.

Maar goed... dat zal wellicht niet de ervaring van iedere vrouw zijn ;).

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

Sep 2, 2011
    1,012
    1
    38
    Hilversum
    Hetzelfde wat Kache beschrijft! ☺️

4. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Ja, ik werd getoucheerd op de ochtend van de bevalling, ik werd toen echt duizelig van die pijn.
    Maar een eendebek heb ik ook wel eens gehad en deed me ook geen pijn..
    Jullie berichten stellen me gerust :)

5. Appel28

Appel28 Bekend lid

Mar 28, 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik sluit ne aan bij de andere dames. Stelt echt niks voor. Heel even voor je dat ze aan t rommelen zijn maar is inderdaad na 1 keer zuchtrn voorbij.

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Het valt echt reuze mee. Ik was best zenuwachtig, maar paar seconden vervelend en toen zat ie al!

Was daarna wel een beetje flauwtjes vanwege wat bloedverlies, maar dat was ook snel over :)

7. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Zal wel een aansteller zijn, maar ik vond t echt verrot veel pijn doen. Wordt er gewoon weer misselijk van als ik er aan denk. Gezet door een ha overigens. Paar cyclussen later was hij er half uit, is toen terug 'geduwt' wat ook echt niet meeviel. Wat een opluchting toen ik hem er definitief uit liet halen. Toucheren is ook geen pretje, maar die spiraal was echt stukken pijnlijker, vind ik.

8. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Ik vind een eendenbek echt vreselijk.. dat vvond ik dan ook het naarste van een spiraaltje laten plaatsen, maar ook van de punctie voor icsibehandeling... toucheren heb ik overigens vrij weinig van gevoeld, bij de eerste keer was ik 6 cm, dus mischien dat dat scheelt? Maar, al met al vond ik spuraaltje plaatsen niet echt pijnlijk hoor... maar heb een vrij hoge pijngrens blijkbaar want vond de follikelpunctie en bevalling ook niet heel vreselijk 😊

Share This Page