Ik dacht dat het aan mij lag. Maar al weken verbaas ik me erover dat de theelichten zijn uitverkocht. Nu zag ik op GeenStijl (jep, haha) vanochtend dat dit dus overal zo is. Wie o wie weet meer over dit mysterie? Wáár zijn toch die theelichten??
Bij al die mensen die verplicht thuis doorbrengen? Voor een beetje extra gezelligheid en sfeer. Tenminste, dat dacht ik toen ik ze de afgelopen weken ook online zocht maar overal uitverkocht was.
Rond Kerst was het mij ook opgevallen ja. Tot 2x toe bij de Jumbo besteld en beide keren was het uiteindelijk niet leverbaar. Gelukkig voor mij had de lokale supermarkt een royale voorraad. Op dat moment vond ik het niet raar, met Kerstperiode worden veel waxinelichtjes gebruikt. Na Oud en Nieuw ben ik er zelf vaak wel weer klaar mee dus geen idee hoe het nu is.
Zag ze gister gevuld in het schap liggen, bij de jumbo van de hema. Ik denk niet dat mensen ze meer kopen, maar eerder dat er gewoon een productievertraging is door export oid.
Hmm het was mij nog niet opgevallen. Had begin december 2 grote zakken gehaald bij dd action Maar nu je het zegt! Bij Picnic ook uitverkocht...
Gewone kaarsen ook! Zelfs de lelijkste kleuren zijn al in geen weken leverbaar bij oa Hema. Waxinelichten heb ik toevallig enorme voorraad, vast een keer verkeerd besteld ofzo.
Om die reden heb ik dus ook waxinelichtjes . Stroom valt hier gemiddeld 2x per week uit, maar gelukkig niet altijd 's avonds. Meestal zijn m'n oplaadbare kaarsen wel net opgeladen, maar heb dus wel graag waxinelichtjes thuis voor in het geval dat.