Suffe titel, maar goed Ik heb net een besteld bikini bovenstuk en broekje binnen gekregen, maar het broekje is niet zoals op de foto’s, te hoog opgesneden naar mijn smaak. Het was heel goedkoop, dus ik houd het wel, maar ben op zoek naar andere broekjes voor mix en match (ik moet bh maat bovenstukjes vanwege bh-maat 70H, dus ik mix en match toch al meestal). Nu kom ik ook van die zwemshortjes tegen en dat lijkt me wel wat eigenlijk, lijkt me een stuk fijner bij op een stoel zitten enzo. Ik voel me in een bikinibroekje altijd zo oncomfortabel, ik weet niet waarom. Ik zie ook wel bikinibroekjes in de vorm van strakke shortjes met korte pijpjes, dat is misschien ook wel een goede optie. Maar goed: is het raar om zo’n zwemshort te dragen in een zwembad (ik ga niet supervaak zwemmen en let meestal niet zo op anderen, dus weet het echt niet)? Ze zijn volgens mij eigenlijk bedoeld voor watersport. Als het niet raar is, wat zijn aanraders? Geen high waist, want dat vind ik niet prettig.
Helemaal niet raar, hier zie ik bij het zwembad echt vanalles voorbijkomen aan zwemkleding. Van kleine string-bikini’s tot sportieve badpakken met korte pijpjes, en ook burkini’s bijvoorbeeld. Draag waar jij je comfortabel in voelt Ik heb vorig jaar een fijn broekje gekocht bij Decathlon, beetje tussen een short en gewoon bikini-broekje in wel, maar ze hebben ook langere broekjes.
Bij decathlon had ik inderdaad al zitten kijken, deze 2 leken me wel wat. Ik heb geen decathlon in mijn buurt, dus twijfel nog een beetje qua maten, bij allebei staat dat ze klein vallen, ik weet alleen niet hoe klein, haha. Ik heb normaal maat 38-40 en neig naar maat 40, maar als het meer dan een maat kleiner valt, dan is 42 misschien beter? https://www.decathlon.nl/p/bikinibroekje-voor-dames-shorty-nina-zwart/_/R-p-325392?mc=8586802&c=ZWART https://www.decathlon.nl/p/dames-zwemshort-tini-vila/_/R-p-179713?mc=8738930&c=ZWART
Volgens mij heb ik de eerste optie. Die valt inderdaad klein, en je hebt touwtjes die je aan kunt trekken dus ik zou denk ik voor 42 gaan.
Echte shortjes i.c.m. bikini/topje zie ik eigenlijk alleen maar bij jonge meiden, daar zou ik mezelf heel ongemakkelijk in voelen, oftewel: daar voel ik (hoeft een ander uiteraard niet!) me te oud voor Broekje met pijpjes zou ik niet raar vinden.
Haha, ik word 49 dit jaar. Zoals ik al schreef, let ik meestal niet zo op anderen en ga ik niet heel vaak zwemmen. Maar, alleen jonge meiden dus?
Ik vind boxershort model bij mezelf echt heel lelijk staan. Staat echt alsof ik 65 ben. Ik draag dat model dus niet. Maar als je je er prettig in voelt. Gewoon doen! Ik let niet op een ander wat dat betreft. Het kan dus makkelijk
Ik zwem wel, maar lig ook graag langs t zwembad wat te lezen en dan zie ik wel vanalles voorbij komen, maar inderdaad, ik ziet het met name bij jonge meiden. Maar als jij je met een short prettiger voelt dan met een bikini broekje, zou ik dat vooral doen!
Zo zaken zou ik dragen. Dit is van O'Neil en daarbij kan je top en broekjes kiezen en dan een zwemshort voor erover.
op een strandbedje zou ik wel zo'n short aan doen, en een t shirt, dan heb ik sowieso altijd kleding aan anders verbrand ik levend. maar in het water draag ik altijd een badpak. vind zo'n shortje niet fijn zwemmen eigenlijk, plakt gek aan je benen, ik zou dan eerder toch een strak broekje doen, al vind ik dat eruit zien als een hardloopbroekje. dus aan mij heb je niet zo veel. Al zou ik het niet gek vinden hoor, zo'n broekje strak of los vallend. sommig lopen met een string bikini, en 2 postzegels over de borsten, andere met een burkini, dus alles wat daar tussen inzit is in mijn idee ook prima acceptabel. doe waar je je fijn bij voelt!
Ja, zoiets zat ik dus inderdaad aan te denken, alleen dan met een effen top, want de bikinitopjes die ik pas zijn van bh-merken en die hebben dan weer geen zwemshortjes. Mmm, dat is ook nog een overweging ja. Ik ga denk ik sowieso zo’n shortje kopen, als dat niet fijn zwemt, dan trek ik hem gewoon uit bij het zwemmen, want volgens mij moet je onder de meeste toch nog een bikinibroekje onder. Ik heb ook wel een aantal effen bikinibroekjes, die ik pas (want alleen mijn borsten zijn gegroeid ), dus ik denk dat ik zo’n zwemshortje en zo’n bikinibroekje met pijpjes bestel en dan kan ik daar weer volop mee mixen en matchen de komende jaren. Wil dan nog een effen zwarte bikinitop erbij, voor boven zo’n kleurrijk shortje en dan kan ik weer vooruit als mijn borsten ophouden met groeien.
Doen waar jij je prettig bij voelt. Ik ben bedekt(medium bedekt. Blote armen en vanaf halverwege bovenbeen) Mijn meiden zijn ook bedekt(badpak met broekje) Worden vast wel raar aangekeken,maar wat dan nog?
Even update: ik had bij decathlon beide broekjes besteld, waarvan ik de link hierboven had geplaatst. Na lang twijfelen toch maat 40 en dat was de juiste keus, ze vallen denk ik maar een halve maat klein en dus prima voor mij, aangezien ik tussen maat 38 en 40 in zit qua maat. Het strakke broekje ziet er inderdaad meer als een sportbroek uit zoals @mamameer schreef, maar hij past en het zwemt misschien wel fijn, dus ik houd hem wel. Het shortje vind ik leuk en ga ik een zwarte bikinitop bij kopen.
Ik vind het zelf eerlijk gezegd raar staan om in zo een broek te lopen. Maar goed als ik het zou zien bij iemand zou ik hooguit denken van goh niet mijn smaak en dan weer gewoon verder lezen in mijm boek.
Ik draag ze ook, deels vanwege watersport, maar ook als ik over een camping loop naar het zwembad ofzo. Vind het fijner. Alleen rekening mee houden dat als je er mee gaat zwemmen je wel een sloot meer water meeneemt en je handdoek zeiknat wordt als je er op gaat liggen. Meestal doe hem het voor het zwemmen uit.