Er lopen al meerdere topics over dit onderwerp maar ik word een beetje depressief van al die mensen die met 32 weken 4 kilo zijn bijgekomen eigenlijk... Ikzelf ben wel teveel bijgekomen (20 kilo) maar d.m.v. deze poll ben ik benieuwd om te zien wat de meerderheid is aangekomen! Is wel handig en overzichtelijk! En uiteraard hoor ik wel graag hoe snel en hoeveel je daar weer van bent kwijtgeraakt
10 kilo totaal toen ik zwanger was van de tweeling (bevallen met 34,6 weken!) Nu vrees ik daar overheen te gaan! Ik ben al 5 kilo aangekomen en ik moet nog wel even (18,2 weken nu).
Ik heb gestemd op meer dan 25. Rond de 30 kilo was ik de vorige keer aangekomen. Na 9 maanden was ik weer helemaal op mijn gewicht en zelfs 2 kilo eronder. Nu ben ik 32 weken zwanger en rond de 15 kilo aangekomen. Ik verwacht er nu ongeveer 20 aan te komen.. Komt wel goed
vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen (ik was heel licht, 50 kilo en op het eind 70) het schijnt vaker voor te komen dat dunne mensen meer aankomen en meer vet vasthouden tijdens de zwangerschap. ik ben ze wel weer kwijtgeraakt maar je wilt niet weten hoe, 2 keer buikgriep en 1 keer salmonella. ik was compleet leeg en vatbaar voor alles wat rondging. als ik dat niet had gehad dan was ik niet alle kilo´s weer kwijtgeraakt, dat weet ik zeker. ik had er ook liever wat gehouden.
Ik was er 16 kilo aangekomen, alles is er nu weer af (op 2 kilo na) en helemaal vanzelf gegaan. Geef wel BV.
Ik was mijn vorige zwangerschap maar 5 kilo aangekomen maar ik moet er ook bij zeggen dat ik zelf al veel en veel te zwaar ben. Nu ben ik nog helemaal niets aangekomen maar dat zal nog wel komen. Maar ik verwacht nu ook niet zo heel veel bij te komen.
1e zwangerschap: 26 kilo.. na 3 weken alles + 1 kilo eraf! 2e zwangerschap: 14 kilo.. na 3 weken alles eraf.. na een tijdje er weer 1 bij en die wil er niet af. Ik heb wel overgewicht (10 kg) van mezelf.
Mmm... ik ben nog niet helemaal klaar. Moet nog 3 weken, maar zit nu op 10 kilo. Zal dus tussen de 10 en de 15 uitkomen. Ik begon overigens met licht ondergewicht (55 kilo, 1,73m)
Ik was ruim 30 kilo aangekomen. Als ik aan mijn arme knietjes denk van toen.. AUCH! Maar hield enorm veel vocht vast. Maar het heeft lang geduurd eer alles eraf was. Ik was altijd slank en nu ben ik wel ietsjes aangekomen, maar heb een gezond BMI!
1e zwangerschap 15 kilo aangekomen, na 4 maanden terug op begingewicht. 2e zwangerschap 6 kilo aangekomen, na 3 weken terug op begingewicht
Bij mijn eerste minder dan 10 kg aangekomen.. maar HG gehad en daardoor zo ontzettend veel afgevallen. Was liever probleemloos de zwangerschap doorgekomen en 20 kg aangekomen.. (ook niet leuk maar lijkt mij beter te handelen dan 9 maanden ziek zijn en spugen)
13 kilo aangekomen. 6 weken na de bevalling was ik alweer 16 kilo afgevallen Was ook een beetje extreem...
Normaal ben ik rond de 58kg, en tijdens de zwangerschap van Finn woog ik op het eind 80 kg..dus ruim 20 kg aangekomen. De kilo's waren er binnen 3a4 weken weer af. Inmiddels alweer bijna 4kg aangekomen deze zwangerschap
Eerste zwangerschap 25,5 kilo aangekomen. Nu (op de helft) 5 kilo. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.
Ik was 17 kg aangekomen ongeveer, maar 3 maand na de bevalling zat ik op 1 kg na op mijn oude gewicht volgens mij. Zonder af te vallen of te sporten. Ging bij mij gelukkig vanzelf. En nu inmiddels al maanden op mijn oude gewicht.
respectievelijk 25,31 en 27 kilo erbij..... dus tja.. die gemiddelde 12 kilo, ga ik nu ook niet in geloven... ik raak trouwens alles zonder moeite kwijt.... (iig tot nu toe dan..)
Ik heb geen antwoord gegeven in de poll maar: bij de eerste zwangerschap was ik 22 kg aangekomen. Binnen 8 maanden was dit er allemaal weer af en daar heb ik niks voor hoeven doen (net als het aankomen trouwens, ging helemaal vanzelf ) Had wel een groot kind, 10 pond. Bij de tweede was ik 12 kg gegroeid, moest ik van de gyn op een rauwkost dieet, niet om af te vallen, maar om op gewicht te blijven. Dit om te voorkomen dat de kleine, dat weer een reusje zou worden, teveel zou nemen. Het resultaat hiervan: ik twee kg lichter, en mijn zoontje alsnog 9 pond bij 38 weken, daar waar de gyn beloofde dat hij zo op koers lag voor acht pond bij 40 weken. Alweer een tijdje op gewicht.
Ik ben 25 kilo aangekomen Nu, 6 maanden na de bevalling, zitten er nog 7 teveel en die gaan ook maar moeizaam weg... Baal er wel van want ik doe erg mijn best met lijnen!
Ben in mijn 1e zwangerschap 38 kilo aangekomen. Daarbij at ik slecht en heb 9 maanden gespuugd. Hoop deze x niet zoveel aan te komen.