Klopte jou gevoel mbt geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klaartje863, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben wel benieuwd :D
    Bij mijn zoontje een heel sterk jongensgevoel en dat bleek dus ook te kloppen.
    Nu heb ik de eerste weken geen idee gehad, maar daarna is er toch een sterk meisjesgevoel ontstaan;)

Echter wijst de nub best duidelijk uit op een jongen, maar ik zou er nog steeds niet raar van te kijken als het een meisje blijkt te zijn!
    Nog een paar weekjes afwachten, ik ben zo benieuwd!

Klopte jou gevoel?

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ja, ik heb altijd gedacht dat het een jongen was en dat is ie ook :). Haha.

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ja, ik dacht ook een meisje en het klopt ook nog! :)

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik dacht als enige een meisje. Onze families zeiden allemaal jongetje.
    met een week of 9/10 appte ik mn vriend: gaat een meisje worden hoor!!! en ja het is een meisje!!

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

2 keer fout xd

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Bij alle 3 een sterk voor gevoel en klopte ook bij alle 3. Wel echt 3 verschillende zwangerschappen gehad.

7. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Eerder twijfel iedereen riep jongetje.
    Ik zei toen ga lachen als het een meisje is.
    En we krijgen een meisje :)

8. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Bij m'n eerste twee had ik echt geen idee! Bij de derde was ik overtuigd vaneen jongen... Fout ;)

9. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Als ik mijn zelf zag lopen met de kleine in mijn dagdromen dan zag ik een jongen voor mij.. En dat had ik ook bij onze dochter.. Het klopte beide!

10. frettino

frettino Actief lid

2 feb 2015
    117
    1
    16
    Limburg
    Ik had ook de eerste weken geen flauw idee. Mijn man was overtuigd van een jongetje. En dus denk je over allebei de opties. Namen voor een meisje, namen voor een jongetje. Maar de laatste tijd had ik steeds als ik dacht van als het een jongetje wordt dan noemen we hem..... en dan blokkeerden mijn gedachten en had ik steeds zoiets van: maar het wordt een meisje. En blijkbaar klopte mijn sterke voorgevoel dus ook:D, we krijgen een meisje:)

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bij de eerste dacht ik een jongen, maar ze is toch echt een meisje. Nu denk ik dat we weer een meisje krijgen. Over 6 weekjes weten we wat het word 😁

12. Ja!
    Bij mn eerste wist ik gewoon vanaf de test al dit word een meisje! En bij deze had ik meteen t gevoel een jongen. Bij mn eerste hadden we ook meteen al een meisjes naam terwijl we geen idee hadden voor een jongensnaam.
    En nu hadden we dus voor we wisten wat t is ineens een jongens naam en geen meisjes naam 😊

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Nee ik dacht een jongen. Maar toch blijkt het een meisje te zijn ( nog wel even afwachten natuurlijk :p )

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    De eerste keer had ik het goed en de tweede keer niet.
    Maar de tweede keer was ik niet zo overtuigd als de eerste keer.
    Nu denk ik weer een meisje. Maar we zullen het wel zien, haha.

15. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Bij mij klopte het ook! Meteen heel sterk het gevoel dat het een jongetje was, en dat is het ook. :)

16. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Ik had het twee keer goed. Bij de eerste had ik iedereen al overtuigd dat het een meisje zou worden voordat we het zeker wisten. De tweede keer (deze zwangerschap) durfde ik niet op mijn gevoel te vertrouwen omdat het wel érg toevallig zou zijn. Maar ook toen had ik weer gelijk.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Eerste en tweede klopte mijn gevoel! Een jongen en een meisje. Nu denk ik weer een meisje.. nog een kleine week geduld en dan weten we het. :)

18. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Bij allebei een sterk gevoel gehad, en klopte beide keren. Bij mijn meisje wist ik het gewoon zeker. Had ook alleen meisjesnamen :D een geluk dat het klopte want jongensnamen ben ik zó slecht in haha!
    Tweede wist ik dat het een jongetje werd. Ml ook. Bleek ook zo te zijn! Alleen het jongensnamen probleem was nog niet opgelost, meisjesnamen konden we prima bedenken maar voor een jongen.. Heeft tijd gekost haha!

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jep hier klopte t ook! Dacht een jongen en het is weer een jongen 💙

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bij mijn dochter hadden we sterk het gevoel dat het een jongen werd. Het geslacht bleef een verrassing tot de geboorte en ik was ook echt stom verbaasd dat het een meisje was.

Ik heb wel in mijn zwangerschap alleen maar dromen gehad waarin een baby meisje voorkwam. Maar die negeerde ik want kon me niet voorstellen dat wij een meisje zouden krijgen.

Deel Deze Pagina