ik heb al vaak gelezen dat jullie primperan nemen voor de misselijkheid,kan dit geen kwaad,mag dit wel voor het kindje? of kan ik beter eerst de ha bellen ?
je kan beter eerst de ha bellen...die vertelt je wel wat je kunt gebruiken...ik heb heel ander merknaam zetpillen gekregen tegen de misselijkheid...
Ik geloof dat dit niet kan voor zwangere vrouwen.... Ik denk inderdaad dat de dokter of de verloskundige wel een alternatief weet. Sterkte!
Ja ik dacht ook dat je dat niet mag hebben als je zwanger bent. Van VSM heb je wel iets maar ik geloof daar nooit zo in. Bij hielp het niks.
nja heb gebeld,primperan mag in geen geval mottilium mag ,maar alleen als het echt nodig is,en dan maar liefst eentje per dag dan heb ik al nie veel zin meer om iets in te nemen,zal dan toch nie goe zijn maar tis geen pretje om zo te gaan werken,alle dage,6 dagen per week,8 a 10 u per dag,zonder pauses...en dan misselijk zen
ik denk dat je beter de huisarts kunt bellen. ik heb van mijn huisarts emesafene gekregen ik ben de hele dag door misselijk maar sinds 3 dagen kwam het beetje wat ik nog kon eten ook nog eruit. heb er vanmiddag voor het eerst emesafene ingenomen en nu voel ik me een stuk beter
Hey, Ik heb primperan voorgeschreven gekregen door mijn gyneacoloog. Zou volgens hem beter zijn dan motilium. En vandaag nog een echo gehad en alles was in orde dus kwaad zal het wel niet kunnen.
Ik heb ook primperan van de huisarts gekregen hoor en daar staat in dat het in overleg met de huisarts mag tijdens de zwangerschap. Heb het overigens maar 2 dagen gebruikt omdat ik toen de griep had en echt absoluut niets binnenhield, met de primperan gelukkig wel, verder ben ik de hele zwangerschap wel wat misselijk geweest maar met gewoon regelmatig eten was het goed te overleven (hoefde ook niet te spugen gelukkig) dus dan zou ik ook geen medicijnen willen gebruikern zolang het op eigen kracht nog te doen is..