Ha meiden, NOu ik word dus helemaal gestoord van de kriebelhoest op het moment, overdag is het al super vervelend maar nog wel te doen, maar 's nachts is het echt gewoon een drama. Zodra ik ga liggen kan ik niks anders als hoesten, doe geen oog dicht en om de rest van het gezin te sparen lig ik ook nu maar weer op de bank, baal als een stekker. Ben al bij de dokter geweest omdat dit al een tijdje aan de gang is maar die heeft liever dat het zelf over gaat als dat ze me iets geeft, waar ik het trouwens wel mee eens ben hoor, maar wil zoooooo graag slapen. Jullie misschien een goed idee??
Ik moch ook niks vorige week Uiteindelijk een kruidendrankje gehaald. En thee met honing en antaflu. Kriebelhoest werd bij mij vastzittende hoest na en paar dagen, nog vervelender... Beterschap!
Noscasept mag je idd.. bij mij deed het niks, had bij mn dochter erge last met ongeveer 12 weken. Ik mocht toen ook nog iets anders om een beetje te slapen, maar dat mag je niet in je 3e trimester gebruik weet ik. Sterkte..
hier heeft mijn dochter het! Vooral in de nacht vreselijk. Ze heeft het al een maand. Het enige wat helpt is een ui naast haar bed.
Hier ook wat spulletjes van VSM gehaald tijdens mijn zwangerschap. Ik mocht trouwens GEEN normale tijmsiroop volgens apotheek! En ik had pilletjes van VSM gehaald die ik wel mocht, weet even niet meer hoe die heten, die hielpen ontzettend goed tegen de hoest
Ik heb ook last van kriebelhoest, nu een week. Vroeger had ik dit echt zooooo vaak. Je wordt er echt helemaal gek van. Kriebelhoest is zo vervelend en je blijft hoesten terwijl je niets hebt om te hoesten. Wat bij mij vaak wel een beetje helpt is gewoon melk drinken (of andere zuiveldrinks). Melk is slijmvormend waardoor je iets hebt om te hoesten (klinkt een beetje raar zo maar t is het proberen waard). Sterkte
de hoestdrank van natterman voor kriebelhoest. Je moet wel eff goed kijken want ze hebben ze in 2 soorten 1 met boomhexidine ofzoiets?? geen idee meer hoe dat heet en 1 met codeine. Die met codeine helpt bij mij en zowel mijn man heel erg goed tegen kriebelhoest. Die verkopen ze trouwens niet overal de kruitvat of de etos heeft het. weet zelf niet meer waar ik het uiteindelijk gehaald heb. door de codeine kan je wel slaperig worden dus zou het niet direct overdag gebruiken maar voornamelijk alleen voor snachts. De apotheek verkoopt het ook.. Weet aleen niet of je dit ook tijdens de zwangerschap mag gebruiken, dat zou je eff aan de apotheek moeten vragen. Succes, hopelijk ben je er snel van af.
Heel herkenbaar. Ik heb het al vanaf een week of 20. Echt vreselijk is het. Tijmsiroop mag niet idd. Het enige wat echt supergoed bij mij werkt zijn de keelsnoepjes van de liddle. Het zijn snoepjes in een groen papiertje met daarop echte eukalyptus methol bonbons extra stark. Je kan het eens proberen. Bij mij werkt het echt supergoed.
Ik las net in mijn topic over tips in de lounge dat tegen hoesten helpt om je voetzolen in te smeren met vicks, sokken erover en zo gaan slapen hahaha. Of het helpt geen idee, maar misschien de moeite waard?