Nou wat een stoker die Jimmy he, fijn dat hij weg is! Is totaal niet zoals Chris het verteld heeft. Tijdens de aflevering dacht ik de vonk tussen Scott en Chris niet helemaal te voelen, maar toen toch ineens die hele intense zoen! Kwam voor mij echt onverwacht . Wat denken jullie? Zit er wel of niet een vonk tussen die 2?? Ik denk écht dat Jakop degene is die in Chris zn hoofd zit
Hm ook afgelopen aflevering denk ik inderdaad Jakop. Al vind ik de kussen met Scott ook wel erg intens! Had verwacht dat er in het bubbelbad meer zou gebeuren tussen Chris en Jakop
Ik twijfel, ik zie ook wel echt een bepaalde chemie tussen Scott en Chris. Ik denk overigens dat Marcel het meest echt gek was op Chris.. best wel sneu toen hij weg moest.
Bij de reünie-uitzending komen we het te weten. Nog heel even wachten dus. Ik heb echt geen idee, maar gun het hem heel erg. Wat een lieve man!
Spoiler: Speculatie relatie Marcel als ik Scott zn bericht onder zn laatste insta foto zie, gok ik zo dat Scott en Marcel inderdaad een setje zijn. #number1 doet het hem in mijn vermoeden!
Ik las op zo'n juicy insta site dat het om iemand anders gaat... Ik weet niet hoe ik spoiler mort plaatsen. ... Of mag ik het gewoon hier schrijven?