Mijn man is groot fan( man is van '74) maar ook ik ken de muziek van Prince goed, ook toen ik mijn man nog niet kende( ik ben van '84). Veel te jong overleden en een icoon voor de popmuziek minder.. Ben naar een concert van Prince geweest, hij kwam veel te laat maar het optreden was echt heel gaaf! Mijn man heeft Prince heel vaak live gezien is ook vaak naar de 'intieme' afterparty's geweest.
Nee ik zag t en dacht echt dat het een grap was.. zelfde als met MJ.... Zo jong nog ook. Vreselijk verlies echt.
When Doves Cry.......😭🕊🕊 Groot fan hier (ben ook al 'oud hoor'). Wat een genie, een talent....zo hebben we ze niet meer tegenwoordig. Klote jaar na ook al David Bowie. R.I.P. dear Prince. 💜
Ik zou zeggen verbreed uw kennis en typ in op www.youtube.com prince en je zal het weten. Ondanks dat hij ook een beetje van voor mijn tijd is vond ik zn nummers heerlijk om naar te luisteren. Veel te jong weer een topartiest verloren :x
Hier ook.een groot fan van hem. Lees nu een (hopelijk) gerucht over een overdosis drugs...het zal toch niet....😪
Denk het wel hoor...Hoe denken jullie anders dat al die artiesten zo'n leven vol kunnen houden. Het is triest, maar wel realiteit. Laat ik het zo zeggen; het zou me niks verbazen.
Nou ja, muziek leeft bij mij wel. Maar ik kan echt niet verdrietig zijn om het overlijden van iemand die ik niet eens ken. Ik ben het natuurlijk wel eens dat het veel te vroeg is, en dat het een icoon is. En ik dacht ook wel even toen ik het hoorde: WTF? Maar dan ga ik wel weer over tot de orde van de dag en sta er verder niet veel meer bij stil.
Inderdaad drugs of verkeerde en teveel medijnen, hoor je toch ook vaak in dat wereldje. Het zou mij niets verbazen, maar ik vind het triest, 57 jaar, een opvallende artiest, mijn zus was er fan van vroeger. Ik vond hem ook leuke muziek hebben. Triest hoor.
Heel zielig voor hem en ook heel erg dat hij een zoontje had wat overleden is. Ik denk dat hij best een moeilijk leven heeft gehad. Rust zacht.
Ik ken Prince zijn muziek ook totaal niet! Ik herken hem op tv maar verder nooit muziek geluisterd van hem. En ik luister wel graag muziek hoor.
Ik zie het nu pas... Ben ook een oudje (van 1970) - de film Purple Rain mocht ik destijds nét naar binnen, was wel wat gewaagd toen. Ik ben er dus twee keer geweest Een fantastische artiest in een genre waar ik normaal niet gek op ben. Groot gemis en ook hij helaas veel te jong... RIP
Ja hier toch ook wel ongeloof! Ik wad best heel erg fan van hem vroeger. Echt een icoon.. Kleine man met vreselijk groot muzikaal talent. Zo jammer...
Nou ik vind muziek leuk hoor. En dat iemand overlijdt is altijd erg voor familie en bekenden. Maar dit doet mij echt helemaal niks. Net zoals bij Michael Jackson en om maar een voorbeeld Johan Cruijf...ik hoor en dan oke! Sowieso vond ik Prince en Michael Jackson maar een stel rare pipo's.