Prince overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door susanne85, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja voor mensen die wél echt van muziek houden is het wel erg.
    Muziek is mijn alles en was er altijd voor me waar andere mensen mij in de steek lieten. Het is mijn passie, het zit in mijn bloed.
    Ja het waren rare pipo's maar voor de muziek waren zij echt een boegbeeld, het waren pioniers, trendsetters.
    Zoveel popsterren van nu zijn beïnvloed door hen en maken de muziek die zijn maken door hen...

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ga je nu werkelijk zo'n discussie starten? Iedereen gaat toch anders om. En wel echt van muziek houden, niet iedereen luisterd naar hetzelfde smaken verschillen en de een neemt het aan voor kennis de ander is er weken van ondersteboven.

Een ding weten we zeker iedereen gaat een keertje dood. Dan kan je beter het leven vieren toch? Want waar ven je nunwerkelijk verdrietig om? Het is niet iemand die tastbaar naast je staat.

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ze start toch helemaal geen discussie? Aparte reaktie dit...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar de artiesten gaan dan misschien dood, de muziek blijft :)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ach joh lekker laten. Het was idd geen discussie. Ik zit nu niet te huilen om hem. (Heb ik ook niet gedaan overigens)
    Het gaat om wat bepaalde mensen in de muziek doen en wat zij voor legacy achter laten

@snoopy klopt zeker!!:) maar het idee dat er nooit meer nieuwe muziek komt, geen tours etc... ik weet niet lastig uit te leggen.
    Ik was en ben geen Prince fanaat ofzo maar ik snap wat die fans voelen omdat ik me ook zo zou voelen als zoiets zou gebeuren met Bruno Mars of Alicia Keys.

6. Haha! Ik wist wel wie het was, maar mijn eerste reacties was; 'Die was toch allang dood?' :)

Vind het trouwens echt de grootste onzin dat als je 'echt' van muziek houdt, Prince dan ook een maaaaagische artiest voor je moest zijn. Dat lees ik ook op tig facebookpagina's. 'Iedereen die van muziek houdt, die..' of 'Iedereen die een béétje verstand van muziek heeft..'. Nou, nee dus. Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden, ik ben gék op muziek, maar ik word hier persoonlijk niet door geraakt, ofzo. Ik kan heel goed begrijpen dat dit voor veel mensen wél heel ingrijpend is, maar om dan te roepen dat iedereen die er niet hetzelfde over denkt, geen verstand heeft van muziek of geen echte liefhebber is.. ;)

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ja jij vraagt toch hoe dat zit hier, dus ik geef antwoord.
    En als ik dan nieuwsitems zie met mensen die nachtenlang opblijven om die muziek te luisteren...tja...dat kun je toch altijd luisteren of iemand nu leeft of niet.
    En wat bepaalde mensen voor de muziek doen daar ben ik heel nuchter in...waren zij er niet geweest was het wel iemand anders.

Ik hoorde dat hij dood was en de volgende dag ben ik dat alweer vergeten.

8. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor wie het graag wil horen, op de facebookpage van d'Angelo staat een prachtig tribute van D'Angelo aan Prince, gezongen bij Jimmy Fallon (the Tonight Show). Hij zingt 'sometimes it snows in April' en ik krijg er kippenvel van...

9. Alf

Alf Niet meer actief

Thnx!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jaaaaa heb het ook gezien!! D'Angelo was geweldig!! Zijn stem😍😍😍😍

11. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Absoluut. En de emotie.... vond 't prachtig...

Deel Deze Pagina