princess multi snack 4-in-1

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie heeft deze en ben je tevreden. Sta op het punt om deze te bestellen maar of het merk Princess goed is geen idee?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wij hebben deze toevallig ook, precies dezelfde en hij bevalt goed.
    Nu moet ik wel zeggen dat we de wafelplaten nog maar 1x of zo gebruikt hebben, hoewel die dingen wel erg lekker zijn.
    Het meeste gebruiken we de tostiplaten en de tosti's zijn lekker. Ook handig dat je ze na die tijd gewoon weer af kan wassen, die platen.
    De grill gebruiken we ook, we gebruiken dat ipv een gourmetstel. Dit gaat lekker veel sneller... :)

Ik vind het wel een aanrader.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik wil m vooral voor de tosti`s....wafels doe je niet iedere week...en dat grillen ideaal! Lees ook een paar slechte reviews dus zat te twijfelen...
    Vet zou eruit druipen en de tosti`s en wafels zou enorm lang duren voordat ze klaar zijn...maar dat is bij jou niet het geval?

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik weet niet wat normaal is dat de tosti's erin horen te zitten. Maar tijdens de broodjes kaas smeren doe ik het apparaat met de tostiplaten aan en laat hem goed heet worden. Dan doe ik ze erin en met een minuutje of 10 zijn ze klaar. Ik heb nooit de minuten geteld maar zoiets is het wel...

Wat betreft vet dat gaat druipen. Ligt eraan hoeveel vet je op de platen doet. En je hebt wel 'gootjes' aan de zijkant van de grillplaat en daar kan het wel weglopen als je het dus te vet hebt. Ik heb die grillplaten ook altijd open liggen en klap het apparaat dan niet dicht, want dan kan ik me voorstellen dat het gaat druipen.

Wafels weet ik niet meer hoelang het duurt voor het klaar is.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ach ik heb m besteld! Het is een van de enige die van alles heeft tegelijk....we proberen m uit en hopen dat ie goed is hahaha..
    Trouwens princess heeft nu een actie...weet niet hoelang je m al hebt? Als je m tussen 9 juli en 31 december hebt gekocht kun je een vakantiecheque krijgen van 100 euro voor roompot!

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

als je je platen er niet goed op zet dan heb je inderdaad kans dat het vet naar binnen gaat lopen en dan in je apparaat komt ( hebben wij dus ) het blijft er dan continue uitlopen erg vervelend, maar buiten dit is het een super apparaat en wij gebruiken hem ook nog steeds. Aanrader dus

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gelukkig want heb m al besteld:D

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lov, ben benieuwd wat je ervan zult vinden. We hebben hem ongeveer 2,5 jaar nu, dus al wel een poosje...

Veel plezier ermee...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ahahhaha das lang...
    Bedankt voor je mening!:D

Deel Deze Pagina